osCie Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hei. Lurer på om det er noen som vet om det er mulig å opdatere softwaren til samsund d500 i noen butikker etc. i Oslo slik at hvis man kjøper fra utlandet er det mulig å legge til norsk meny osv.. Endret 10. desember 2004 av osCie Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tviler på at de får inn software med en gang den er ute, men du har jo Zodiac på Storo som tar det aller meste. Du kan høre med dem når de tror de får inn software for telefonen. -Heiper- Lenke til kommentar
osCie Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Tviler på at de får inn software med en gang den er ute, men du har jo Zodiac på Storo som tar det aller meste. Du kan høre med dem når de tror de får inn software for telefonen. -Heiper- hva med andre mobiler.. sånn generelt hvilken som helst mobil. har du peiling på hvor mye det koster? spurte på mobil fikser`n i byen og de tar 400,- og det er litt for mye synes jeg.. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hva med andre mobiler.. sånn generelt hvilken som helst mobil. har du peiling på hvor mye det koster? spurte på mobil fikser`n i byen og de tar 400,- og det er litt for mye synes jeg.. Du kan flashe mobilen selv da. Det vil si legge inn programvare selv ved hjelp av kabel og pc, men da ryker vel garantien regner jeg med Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tviler på at de får inn software med en gang den er ute, men du har jo Zodiac på Storo som tar det aller meste. Du kan høre med dem når de tror de får inn software for telefonen. -Heiper- hva med andre mobiler.. sånn generelt hvilken som helst mobil. har du peiling på hvor mye det koster? spurte på mobil fikser`n i byen og de tar 400,- og det er litt for mye synes jeg.. Tror sist gang jeg spurte Zodiac om det tok de 200,- for det. Kan hende de har skiftet priser for det siden den gang. Jeg pleier nå å bruke dem når jeg skal fikse telefonen eller få oppdatering, blitt en vanesak kanskje. -Heiper- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå