conkhi Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei, Har en HP Compaq nx5000 15" XGA TFT med maks oppløsning på 1024x768, men syns den er for liten. Er ikke vant med så liten arbeidsplass i forhold til min stasjonære pc som jeg har hatt fra før av. Er det noen muligheter for å utvide denne oppløsningen på en eller annen måte? Må det ekstrautstyr til? Eventuelt hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dessverre, det er teknisk umulig iom at en LCD-skjerm er bygd opp med fysiske bildepunkter i motsetning til en CRT-skjerm. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du kan jo koble ekstern skjerm om du vil. Da kan du utvide oppløsningen på den eksterne skjermen. Du kan til og med bruke den sammen med den bærbare i en to skjermsløsning. Jeg gjør ofte det når jeg redigerer video, fungerer utmerket. Lenke til kommentar
conkhi Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Men da mister jeg den bærbare funksjonaliteten... Tenkte bare om det var mulig å utvide ved å evt skifte ei brikke eller to på den... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tenkte bare om det var mulig å utvide ved å evt skifte ei brikke eller to på den... Skjermkortet har sikkert mulighet til å kjøre høyere oppløsning, det er selve skjermen som er flaskehalsen. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 og en ny LCD skjerm koster desverre fort 6000 kroner til en bærbar maskin. Lenke til kommentar
conkhi Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Hvis jeg har en gammel bæbar 15" dell med oppløsning opp til 1400x1050, er det da mulig å skifte ut dell's skjerm med hp sin skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå