molemanhte Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Heisann kjære medbrukere. Min far skal kjøpe seg digitalkamera nå og driver å maser på meg om hva slags kamera han burde kjøpe. Hvordan skal jeg vite det???? Selv har jeg et Canon Ixus 400 som jeg er meget fornøyd med. Så till spørsmålet; Hva slags kamere burde han velge? Han vil ikke ha en digital speilreflekskamera, men et vanlig lite og kjekt digital kompaktkamera. Gjerne på 5 mega Pixler eller mer, men ikke dyrere enn 5000,- overføringsmetode og slikt spiller ingen rolle har USB og FireWire + alt det andre man trenger. Han skal rett og slett ha ett kjekt og greit, nytt kamera som han og mor kan bruke? Gjerne flere alternativer i forskjellige prisklasser. På forhånd takk for at dere tok dere tid til å svare. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
molemanhte Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Æhh, takk for tipset. Meget konstruktiv kommentar Lenke til kommentar
ias Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvis eneste kriterier er et bra kamera med 5+ mp og under 5000,- så er vel det beste å lese tester og anbefalinger på f.eks. akam.no, digit.no, foto.no etc. De har en norm å teste mot som gjør at man er nøytral (for det meste ihvertfall). Panasonic FX7 fikk for eksempel "Redaksjonens valg" i nyeste DigitalWorld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå