eecyak Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 jeg har hatt 99 på min AMD Athlon 3200+ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 sikkert 100++C... Var på jobb en gang, jeg skulle montere ferdig en pc for en kollega, som tydeligvis hadde knekt festet til cpulkjølleren. Anyways, satt pcen til og innstallere win, uten å ha sett at cpu- blokka var falt av. Anyways, kom tilbake til at Cpu brant Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 En jeg vet av drev og lekte seg med en duron cpu. La på aluminiumsfolie på kjøreribba og stekte ost og bacon. Vifta var gåen, så han hadde plukka vekk den. tror han kom opp i så mye som 111 grader eller no Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Komplett fikk høre det da vifta på prossesoren vår stoppet og det luktet sild da vi kom hjem fra besøk. :S Edit: Teit formulering. Endret 12. desember 2004 av zetor;) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Vi kom aldri inn i BIOS for å sjekke hvor mye vi fikk den opp i, men CPU-vifta til en kamerat av meg tok kvelden på et LAN hos meg for lenge siden. Det var en Athlon 1.4 (ganske beryktet for å være en temmelig varm jævel, for dere som ikke har vært borti den). Han kjørte lenge uten vifte før maskinen slo seg av. Slo den på og av flere ganger før han tenkte over at det kunne være vifta som hadde konka. Kom neeesten frem til hardware monitoring i BIOS et par ganger, men ikke helt. Fant aldri ut av hvor varm den ble. La ei diger kabinettvifte over kjøleren... CPU'en ble 15 grader kaldere enn det den var før vifta tok kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå