Itchy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 er dette mulig? hadde jo vært rimelig rått hvis man klarer og modde begge til NU eller GT Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 6800le er AGP SLI er PCI-e...... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Og det er vel bare GF6800 Ultra, GF6800GT og GF6600GT på PCI-E som har muligheter for SLI... Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg kunne huske noe om en agp/pci bro, og kom over denne artikkelen etter et lite søk. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11343 Quote: "Kortene ventes å bli klokket til samme frekvenser som PCIe-utgavene. Den eneste forskjellen blir at 6600 GT AGP får en såkalt "bro", gjemt under en kjøleribbe. Denne broen ("BR2") kan enkelt forklart omforme en PCIe-brikke til AGP og omvendt." betyr dette at denne "broen" gjør at agp kort kan kjøres på pci-x hovedkort? Da hadde det jo funket med 2x6800LE Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kan hende hvis PCI-x hovedkortet har en agp-slot, nærmere sagt 2, noe jeg tviler sterkt på Ville ikke vært mye PCI-x da lenger. Selve kortet er jo fortsatt agp og fysisk vil det ikke passe på hovedkortet heller Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 2x Modda 6800 LE i SLI, DET hadde vært lønnsomt det. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Kan hende hvis PCI-x hovedkortet har en agp-slot, nærmere sagt 2, noe jeg tviler sterkt på Ville ikke vært mye PCI-x da lenger. Selve kortet er jo fortsatt agp og fysisk vil det ikke passe på hovedkortet heller PCI-X != PCI Express, husk nå det så du ikke gir feilinformasjon! Endret 10. desember 2004 av gspr Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kan hende hvis PCI-x hovedkortet har en agp-slot, nærmere sagt 2, noe jeg tviler sterkt på Ville ikke vært mye PCI-x da lenger. Selve kortet er jo fortsatt agp og fysisk vil det ikke passe på hovedkortet heller PCI-X = PCI Extended, 64bits bus med hastighet opptil 133 MHz. PCI-E er PCI Express. Viktig å skille mellom de to betegnelsene. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kan hende hvis PCI-x hovedkortet har en agp-slot, nærmere sagt 2, noe jeg tviler sterkt på Ville ikke vært mye PCI-x da lenger. Selve kortet er jo fortsatt agp og fysisk vil det ikke passe på hovedkortet heller PCI-X = PCI Extended, 64bits bus med hastighet opptil 133 MHz. PCI-E er PCI Express. Viktig å skille mellom de to betegnelsene. LOL, gspr busted. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kan hende hvis PCI-x hovedkortet har en agp-slot, nærmere sagt 2, noe jeg tviler sterkt på Ville ikke vært mye PCI-x da lenger. Selve kortet er jo fortsatt agp og fysisk vil det ikke passe på hovedkortet heller PCI-X = PCI Extended, 64bits bus med hastighet opptil 133 MHz. PCI-E er PCI Express. Viktig å skille mellom de to betegnelsene. LOL, gspr busted. Neida, han er ikke "busted", notasjonen "!=" betyr ulik, men det er det ikke alle som vet. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Beklager, var litt hurtig der. Jeg la ikke merke til ! der Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Man må vel fortsatt ha den sli broen mellom to kort. Er ikke det bare egne kontakter for det på ultra og gt? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Man må vel fortsatt ha den sli broen mellom to kort. Er ikke det bare egne kontakter for det på ultra og gt? Jo, stemmer det. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Man må vel fortsatt ha den sli broen mellom to kort. Er ikke det bare egne kontakter for det på ultra og gt? Ja, den broen må man nok ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå