danno_O Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Mine Favoritter: Big Gun Back In Black Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Let There Be Rock er en god gammel en. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Back In Black Hells Bells Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Back in black Thunderstuck Hells Bells Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 "with a bullet in his back" JAILBREAK Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 TNT Highway to hell de er helt klart de beste Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Thunderstruck Highway to hell Back in Black i love rock and rol Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 "Big balls" fra "Dirty deeds done dirt cheap", den har så mange slibrige hentydninger i teksten, den får meg alltid i godt humør. - D.J. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Back in Black Hells Bells You shook me all night long Big Gun og så har jeg i det siste fått smaken for Burnin' Alive fra Ballbreaker-plata \m/ Lenke til kommentar
icer Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) You shook me all night long Highway to hell Stand up and shout Back in black Thunderstruck Endret 27. mars 2005 av icer Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Back in Black You Shook Me All Night Long Whole Lotta Rosie Moneytalks Touch Too Much Hells Bells Highway to Hell Shoot to Thrill Night Prowler Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Endret 31. mars 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Bon: Riff Raff Jailbreak Squealer It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock'n Roll) Rock'n Roll Damnation High Voltage Let There Be Rock Shot Down In Flames Brian: Back In Black Fire Your Guns Shake A Leg Thunderstruck Stiff Upper Lip Shook Me All Night Long Noen fler som har kjøpt Family Jewels? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Let There Be Rock Highway to Hell TNT High Voltage Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Noen fler som har kjøpt Family Jewels? Bestilte den for noen dager siden. Gleder meg til den kommer. Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Den eier! Legg spesielt merke til Angus på Baby Please Dont Go! Så jævlig fett!! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Let There Be Rock If You Want Blood (You've Got It) Thunderstruck Highway To Hell Girls Got Rhythm Hells Bells Dirty Deeds (Done Dirt Cheap) Big Balls Night Prowler Back In Black ALLE sangene er bra, dette er noen av de beste IMO.. Lenke til kommentar
royale Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 You shook me all night long Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Åi.. det var jo bare EN som har nevnt "Razor's Edge" før meg her!? Liker veldig godt Razor's Edge, som jeg nevte, Thunderstruck, Back in Black og Hells Bells.. Nevnte jo veldig "standard låter" da, men.. Som flere har sagt; AC/DC har MYE bra! , men det er de nevnte låtene som kommer opp først i hodet mitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå