<BøNilzen> Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Visste ikke at det var så mange som hørte på ACDC her på forumet!!! Som Nicklas sa; alle sangene er konge!! Men en favoritt...det forandrer seg hele tiden egentlig men.. Let There Be Rock Riff Raff Gone Shootin + alt annet med Bon Scott. Han var jo vannvittig mye bedre enn Brian Johnson (selv om Brian også er vannvittig bra) Favorittene med Brian Johnson tror jeg må bli Fire Your Guns og Shoot To Thrill. Og så får vi håpe det neste albumet blir like bra som de forrige! (Glede seg til februar) Edit: Slenger til "You Shook Me All Nigh Long", den akustiske versjonen. (Den er på Rareties 9) Endret 10. desember 2004 av <BøNilzen> Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er helt enig med deg i at Bon Scott var en overlegen vokalist i forhold til Brian Johnson. Elsker å høre på gammelt live matrialet. Synes personelig AC\DC er best live Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 back in black, higway to hell. eneste jeg har hørt men de er fete Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ingen som liker Ride On? Den liker jeg, er ikke helt AC/DC, men fy feite og deilig sang det er Ellers liker jeg You shook me all night long Back In black T.N.T Hell's Bells Highway to hell Whole Lotta Rosie Thunderstruckt +++ Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har brent ut min egen "best of" cd, hail Ronald Belford Scott! It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock N' Roll) Live Wire T.N.T. Dirty Deeds Done Dirt Cheap Jailbreak Let There Be Rock Bad Boy Boogie Hell Ain't A Bad Place To Be Whole Lotta Rosie Down Payment Blues Riff Raff Sin City What's Next To The Moon Highway To Hell Shot Down In Flames If You Want Blood (You've Got It) Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Mine Favoritter: *Back in Black *Stiff upper lipp *T.N.T. *Highway To Hell *You Shook Me All Night Long Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 let there be rock.... ingen over, ingen ved siden... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) *Highway to Hell *Back in black *Dirty deeds done dirty cheap *T.N.T *High Voltage *If you want blood (You 've got it) *Thunderstruck ++ I tilfeldig rekkefølge God Jul Endret 30. desember 2004 av Deuce Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 1. Let There Be Rock 2. Thunderstruck 3. TNT Osv... så mange bra. Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 1. The Razor's Edge 2. Its a Long Way to the Top (If You Wanna Rock'n'Roll) 3. Thunderstruck Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 1. Thunderstruck 2. Back In Black 3. Highway To Hell Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Har ikke hørt så alt for mange, men følgende er imo bra: Hard as a rock Highway to hell Who made who Har en kamerat som "digger" dem, og han har Bonfire-cdene (masse livemateriale). Highway to hell fra Live in Paris er ikke å forakte EDIT: Innlegg nr 666! \m/ {0_o} \m/ Endret 30. desember 2004 av WizendraW Lenke til kommentar
ymmer Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 HIGHWAY TO HELL!!! who made who problem child give the dog a bone D.T for thos about to rock (we salut you) stiff upper lip shot down in flames get it hot if you want blood(you got it) night prowler walk all over you beating around the bush og seff alle de andre sangene Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har alle AC/DC skivene Noe som burde være i enhver musikksamling med respekt for seg selv Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Back in black og TNT Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 - Whole Lotta Rosie - Let There Be Rock - Thunderstruck - You Shook Me All Night Long - TNT - Back In Black - Highway To Hell Er de jeg kommer på i farten Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 - Back in black - highway to hell - tnt - let there be rock Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Der var den tråden igjen ja =) Har i det siste fått veldig dilla på Jailbreak '74 -plata, spesielt "Baby, Please Don't Go" og "Show Business" har dere foressten sett den nye DVD'en "Family Jewels" ? Se her Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Back in black Rock and roll aint noise pullotion Highway To Hell Osv- Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Er ikke så veldig glad i AC/DC, men jeg har en kompis som er det og jeg har måtte lide en del pga han Hvis jeg må si en favoritt, eller hvilken jeg synes er best må det bli "Thunderstruck" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå