Jørgen Sørheim Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 skal jeg komme med en ny en eller har du noen? Kom med nye, du. Jeg har som oftest ikke så mange snedige gåter på lur. Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Forskjellig lys gjør meg annerledes og i forskjellige størrelser jeg blir. Hva er jeg? Endret 11. desember 2004 av -Mazor- Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) legger ut en imens jeg, hadde plutselig et par på lur her.. flasken Hvis du hadde en flaske med litt vid hals på, slik at du kunne putte på den et kronestykke, og du deretter satte en kork i den, hvordan kunne du da få ut igjen kronestykket uten å trekke ut korken igjen og uten å knuse flasken? edit: ups, der kom det to på engang ja.. jaja, gidder ikke fjerne den. Endret 11. desember 2004 av phax Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 dytte korken ned i flasken! Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 ææææh!!! er ikke lov å ta gåtene så fort!! Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Forskjellig lys gjør meg annerledes og i forskjellige størrelser jeg blir. Hva er jeg? pupillen! her er en ny En dame gikk for å møte banksjefen og hadde datteren sin med seg. Banksjefen sa at sekretæren kunne passe datteren i mens. Når damen og datteren forlot banken etter møtet, snur den ene sekretæren seg til den andre og sier: Denne lille jenta er min datter. Hvordan kunne det ha seg? Endret 11. desember 2004 av phax Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Banksjefen hadde to sekretærer. Den ene var mora til jenta. Endret 11. desember 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Den ene sekretæren var faren? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 korrekt! keep'em coming! Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Siden han ikke la ut en ny, legger jeg ut en da. En mann kommer hjem fra jobben, og i det han står på trammen hører han kona skrike "Lars, ikke gjør det!". Mannen kommer inn i stua, og finner kona død på gulvet med en kniv i brystet. Rundt hun står det en politimann, en advokat og en lege. Ingen av personene har noen form for legetimasjon, eller navneskilt. Ektemannen til den avdøde vet at det er politimannen som gjorde det, men hvordan? edit: leifs Endret 11. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Fordi han vet at politimannen heter lars? Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hans kone ropte, - Nei, Lars!… Både doktoren og advokaten var damer, så det måtte være politimannen som var Lars. En mann gifter med seks damer på en dag. Ingen av dem dør eller skiller seg fra han. Allikevel var dette helt lovlig enda loven forbyr at en mann har flere enn en kone. Hvordan klarte han dette kunststykket? Endret 11. desember 2004 av -Mazor- Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Han giftet seg i seks forskjellige land? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Han skilte seg fra dem..? FILLERN! Nå må jeg leve med denne tråden i «mine innlegg» også... Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hun var gravid med femlinger... ? og alle var jenter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå