Gå til innhold

På tide med noen gåter..

phax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

legger ut en imens jeg, hadde plutselig et par på lur her.. :)

flasken

Hvis du hadde en flaske med litt vid hals på, slik at du kunne putte på den et kronestykke, og du deretter satte en kork i den, hvordan kunne du da få ut igjen kronestykket uten å trekke ut korken igjen og uten å knuse flasken?

edit: ups, der kom det to på engang ja.. jaja, gidder ikke fjerne den. :)

Endret av phax
Lenke til kommentar
Forskjellig lys gjør meg annerledes og i forskjellige størrelser jeg blir. Hva er jeg?

pupillen! :)

her er en ny

En dame gikk for å møte banksjefen og hadde datteren sin med seg. Banksjefen sa at sekretæren kunne passe datteren i mens. Når damen og datteren forlot banken etter møtet, snur den ene sekretæren seg til den andre og sier: Denne lille jenta er min datter.

Hvordan kunne det ha seg?

Endret av phax
Lenke til kommentar

Siden han ikke la ut en ny, legger jeg ut en da.

En mann kommer hjem fra jobben, og i det han står på trammen hører han kona skrike "Lars, ikke gjør det!". Mannen kommer inn i stua, og finner kona død på gulvet med en kniv i brystet. Rundt hun står det en politimann, en advokat og en lege. Ingen av personene har noen form for legetimasjon, eller navneskilt. Ektemannen til den avdøde vet at det er politimannen som gjorde det, men hvordan?

edit: leifs

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

Hans kone ropte, - Nei, Lars!… Både doktoren og advokaten var damer, så det måtte være politimannen som var Lars.

En mann gifter med seks damer på en dag. Ingen av dem dør eller skiller seg fra han. Allikevel var dette helt lovlig enda loven forbyr at en mann har flere enn en kone. Hvordan klarte han dette kunststykket?

Endret av -Mazor-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...