irio Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) No slikt ja.. Du spør en av mennene, uansett hvem: "Hvilken dør ville den andre vakten råde meg til å ta?" Uansett hvem som svarer, kan du nå trygt gå gjennom den motsatte døren. Endret 11. desember 2004 av irio Lenke til kommentar
irio Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hvilken sportsgren(?) er dette? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 orientering, må lese heletråden du.. den står et par sider bak her. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) den er tatt før, det er or i en t ring (orientering) Endret 11. desember 2004 av aklla Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg må få komme med en kommentar til dette bildet (se vedlegg)som ble postet litt før: Du trenger ikke legge til noen streker. Regnestykket stemmer fint som det er. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hvis man derimot skulle finne ut om mynten var lettere/tyngre i tillegg, måtte man hatt tre veiinger... Det er en vanskeligere metode, men man ka se om dere greier den. Du må si hvordan det skal gjøres. Læreren min tok en for 2 uker siden. Gåte der du skulle finne ut om mynten er lettere eller tyngre en de andre. Lurer enda på hvordan den skal løses.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg må få komme med en kommentar til dette bildet (se vedlegg)som ble postet litt før: Du trenger ikke legge til noen streker. Regnestykket stemmer fint som det er. er det snakk om noe binærkoder eller no slikt..? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hvilken sportsgren(?) er dette? Hehe...ikke bare har den blitt postet i denne tråden før...det er denne tråden du har funnet bildet fra!!! (Jeg lagde det i paint igår nemlig!) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg må få komme med en kommentar til dette bildet (se vedlegg)som ble postet litt før: Du trenger ikke legge til noen streker. Regnestykket stemmer fint som det er. Nå må ikke du tenke binært! Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ok, vi tar en ny gåte. I en by i Texas har 5% av befolkningen hemmelig telefonnummer. Hvis du velger 100 vilkårlige telefonnummer ut av denne byens telefonkatalog, i gjennomsnitt, hvor mange av disse ville vært hemmelige nummer? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) de hemmelige nummerene vil vel sannsynligvis ikke stå i telefonkatalogen. altså svaret er 0 visst det ikke kom tydelig nok frem. legger ut en nye en da, denne kan kanskje være velkjent for noen: En mann bor i et hus med 1 etasje og et loft. i 1.etasje er det tre lysbrytere. På loftet er det en lyspære. Han må finne ut hvilken lysbryter som tenner pæra på loftet. Men han kan bare gå opp trappa og sjekke en gang. tilleggsinfo: han kan ikke se lyset fra første etasje, han må gå opp trappa for og sjekke. de andre lysbryterne har ingen funksjon. Endret 11. desember 2004 av phax Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) RIKTIG!! kom med neste gåte da eller skal jeg slenge ut en til? Endret 11. desember 2004 av -Mazor- Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) han ser hvilken ledning som kommer ifra hvilken bryter? eller han går i sikrings skapet og ser om det blir høyere strømbruk? Endret 11. desember 2004 av -Mazor- Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) ledningene går gjennom veggen, han kan ikke se hvilken ledning som hører til pæra. og han er ikke utdannet elektriker så han tørr ikke fikle med kontakten.. edit: han vet ikke va et sikringsskap er engang. tips: han må gå opp trappen for og sjekke. Endret 11. desember 2004 av phax Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) han slår på to brytere om gangen? eller han sjekker om det er noen andre lys i første etasje som går på? denne var vanskelig gitt Endret 11. desember 2004 av -Mazor- Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 visst han slår på to omgangen vil han ikke kunne vite hvilken som skrudde på pæra. og de andre bryterne hadde ingen funksjon, så ingen andre lys vil tennes/slukkes. den er egentlig ganske logisk. Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hvis dem andre bryterne ikke har noen funksjon så kan han jo bare slå på alle om gangen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 ja, men når han da går opp og sjekker, hvordan vil han da kunne vite hvilken bryter som tennte lyset? tips2: han kan skru av og på bryterne så mange gang han vil. Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 han kan jo bare gå opp EN gang!! da er det jo umulig !! RAAAAAAAAAAAAHHHH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå