aklla Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) var den riktig?? Endret 10. desember 2004 av aklla Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 jepp den var det. har du ingen på lur? begynner og bli tom her... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Prøver igjen jeg, med en litt dårlig en: I en telefonkiosk står en mann med fiskeutstyr med begge hendene stukket ut på hver sin side gjennom knust glass. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Han har vist hvor stor fisk han har fått mens han snakket i telefonen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 jepp, psilocybe, din tur! og nei, du slipper ikke unna.. må gå fram som et godt eksempel vet du. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tar en ny en jeg, siden jeg hadde en på lager...så kan psilocybe komme opp med en i mellomtiden... Hvilken sport er dette? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Or-i-en-T-ring. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dette går for fort! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Ja vell, siden psilocybe ikke vil fortelle oss en gåte tar jeg en om det er greit.. "Sist helg var jeg på overnattingstur med resten av speiderne i min patrulje",sa Finn, fra Stavanger, opprømt en ettermiddag. "Da inngikk jeg et veddemål med mine venner mens vi koste oss rundt midnattsleirbålet. Jeg sa: Jeg vedder på at det ikke blir sol om nøyaktig en uke fra nå. Og nå kan jeg ikke vente på å innkassere gevinsten av veddemålet." Hvordan kunne Finn være så sikker på å vinne? EDIT: Der ble det rød skrift ja Endret 10. desember 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja vell, siden psilocybe ikke vil fortelle oss en gåte tar jeg en om det er greit.. "Sist helg var jeg på overnattingstur med resten av speiderne i min patrulje",sa Finn, fra Stavanger, opprømt en ettermiddag. "Da inngikk jeg et veddemål med mine venner mens vi koste oss rundt midnattsleirbålet. Jeg sa: Jeg vedder på at det ikke blir sol om nøyaktig en uke fra nå. Og nå kan jeg ikke vente på å innkassere gevinsten av veddemålet." Hvordan kunne Finn være så sikker på å vinne? EDIT: Der ble det rød skrift ja Fordi dette var om natten! Lenke til kommentar
nord Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 *altså, her jeg bor har vi et mirakel som heter midnattsol* Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 *altså, her jeg bor har vi et mirakel som heter midnattsol* Vi får ta som en forutsetning at Finn fra Stavanger ikke var på tur så langt nord! Lenke til kommentar
nord Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 *altså, her jeg bor har vi et mirakel som heter midnattsol* Vi får ta som en forutsetning at Finn fra Stavanger ikke var på tur så langt nord! hvem vet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dette går for fort! hehe, kanskje vi her har høyere iq enn folk flest?? hadde vært morro å få en skikkelig iq-test på alle som bruker forumet Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dette går for fort! hehe, kanskje vi her har høyere iq enn folk flest?? hadde vært morro å få en skikkelig iq-test på alle som bruker forumet I følge NRK så ligger jeg på 74 da, så jeg er unnskyldt! Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 endelig ble det litt liv her! men siden det ikke er kommet noen nye hiver jeg ut en gåte til, den er enkel og logisk. En snegle har falt ned i en 30 meter dyp brønn. Sakte men sikkert begynner den og åle seg oppover den sleipe veggen. I løpet av en dag klarer sneglen og komme seg 3 meter opp på veggen, men iløpet av natten sklir den tilbake to meter. Hvor lang tid bruker sneglen på og komme seg opp igjen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 30 dager og 30 netter hvis en dag er 12 timer og en natt er 12 timer så tilsvarer dette 30 døgn det mest sannsynlige er vel at: 1: sneglen dør når den treffer bakken i fallet 2: sneglen dør av sult 3: sneglen bruker mye mer enn 30 dager, fordi den ikke går rett opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå