Gå til innhold

På tide med noen gåter..

phax

Anbefalte innlegg

Albert kunne se målstreken nærme seg og med en ekstra kraftanstrengelse kom han seg forbi de andre og vant løpet med flere meter. Selv om førstepremien var på 10,000 kroner og et flott glasstrofe, fikk Albert ingen av delene. Hvorfor ikke?

Det kunne også vært skiskyting eller en annen sport der man får tilleggstid, og Albert var en elendig skytter :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

riktig :)

To av de raskeste rytterne i kongerike fridde til kongsdatteren. kongen likte ikke noen av frierne, men han ville virke rettferdig, så han foreslo et hesteritt der vinneren skulle være den personen som eier hesten som kom inn som nummer to. Kongen var sikker på at rittet aldri ville finne sted fordi han ikke trodde at noen av rytterne ville la den andre vinne. Til slutt kom kongsdatteren med et forslag til de to rytterne som ville sikre et rettferdig ritt. Hva foreslo hun?

Lenke til kommentar

riktig :thumbup:

Terje Lur arbeider for et stort byggefirma som for tiden er svært opptatt av tyveri blant de ansatte. En eller annen har gitt firmaet et tips om at Terje Lur er mannen de må holde øye med. Hver kveld passerer han gjennom sikkerhetskontrollen med en trillebår full av avfallstre, kasserte elkabler og betongbiter. Sikkerhetsvaktene kontrollerer innholdet hver gang, men kan ikke finne noe av verdi. Hva er det Terje Lur stjeler?

Endret av aklla
Lenke til kommentar

tror kanskje psilocybe har funnet kilden til gåtene mine :hmm:

har du det, psilocybe??

kommer snart med nye hvis ingen andre gjør det

edit: gåte:

Nesten all ser meg uten å legge merke til meg, for det er det bak meg de ser etter. Hva er jeg?

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...