Glen_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Han er fyrvokter, og ulykken var en båt som gikk på grunn på fyret han forsov seg til å tenne. Gåten har vært postet tidligere Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *Inrømme at jeg bare lest 1ste, og sidene fra 13-15 Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Jeg hiver inn en ny jeg fikk fortalt igår! Jeg er en av 5 like brødre, brødrene mine jobber hardt hele tiden. Jeg ligger i mørket og venter på å bli tilkalt i nød. Hvem er jeg? Det var den røde skriften da... Endret 4. februar 2005 av pebbe Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) *Inrømme at jeg bare lest 1ste, og sidene fra 13-15 150 posts per sider er litt mer oversiktlig Endret 4. februar 2005 av Glen_ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg hiver inn en ny jeg fikk fortalt igår! Jeg er en av 5 like brødre, brødrene mine jobber hardt hele tiden. Jeg ligger i mørket og venter på å bli tilkalt i nød. Hvem er jeg? Det var den røde skriften da... Skygge? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Synes bare dette var temmelig morsomt: Gåte En mann gifter med seks damer på en dag. Ingen av dem dør eller skiller seg fra han. Allikevel var dette helt lovlig enda loven forbyr at en mann har flere enn en kone. Hvordan klarte han dette kunststykket? Svar: hun var gravid med femlinger... ? og alle var jenter? Ehh :!: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 reservedekket til bilen Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 reservedekket til bilen Korrekt! Gi oss en ny :-) Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Ny gåte: I et firearmet veikryss ligger det en tusenlapp i midten. I den ene veien står en veldig pen lesbisk kvinne som ikke har noe imot menn. I den andre veien står julenissen. I den tredje veien står en lesbisk kvinne som hater menn. I den fjerde veien står påskeharen. Alle sammen står like langt vekk fra midten av krysset. Hvem vil få tusenlappen? [/color=red] Endret 4. februar 2005 av Den Polse Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Den lesbiske kvinnen som hater menn, siden ingen av de andre finnes? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 den lsebiske kvinnen som ikke har noe imot menn Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Helt riktig Psilocybe, alle de andre er fantasifostre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Albert kunne se målstreken nærme seg og med en ekstra kraftanstrengelse kom han seg forbi de andre og vant løpet med flere meter. Selv om førstepremien var på 10,000 kroner og et flott glasstrofe, fikk Albert ingen av delene. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Fodi det var meningen å komme til slutt i mål? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 fordi han hadde jukset? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 det er ett hesteløp/hundeløp eller lignende, så det er eieren som får premien Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 og en ny gåte Herr og fru Jensen har 7 barn. halvparten av dem er gutter. Hvordan er dette mulig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er en hemafroditt blandt dem? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 tvekjønnet mener du?? nei, alle har 1 kjønn hver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå