Gå til innhold

På tide med noen gåter..

phax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg synes da det går ganske tydelig frem at det ikke er ferdig, det er ett UFERDIG hus, man trenger murstein for å bygge det ferdig ett uferdig hus, men hvor mange?

edit:

Zyklon: riktig

neste er her:

En buss sjåfør kom nedover en gate i Oslo. Han tok rett forbi et stopp skilt uten å stoppe, han tok til venstre hvor det var innkjøring forbudt og tok av til venstre mot enveiskjørt gate. Deretter tok han forbi en politibil på feil side av veien. Allikevel så brøt han ikke en eneste trafikkregel. Hvordan kunne det ha seg?

Endret av aklla
Lenke til kommentar

smart du, dette blir den nest siste for kvelden, hvis noen løser den innen 10 min

Like etter at en mann hadde hoppet ut fra et fly i 2,000 meters høyde løste han ut fallskjermen sin. Når han kikket opp, så han et stort hull i hans fallskjerm. Allikevel lander han trygt uten hjelp fra andre og uten å bruke reservefallskjermen. Hvordan klarte han å overleve?

Lenke til kommentar
smart du, dette blir den nest siste for kvelden, hvis noen løser den innen 10 min

Like etter at en mann hadde hoppet ut fra et fly i 2,000 meters høyde løste han ut fallskjermen sin. Når han kikket opp, så han et stort hull i hans fallskjerm. Allikevel lander han trygt uten hjelp fra andre og uten å bruke reservefallskjermen. Hvordan klarte han å overleve?

han landet på et fjell som var 1980 meter over havet?

Lenke til kommentar

riktig :p

dette er siste for i natt:

Når fru Olsen kjøpte seg en ny papegøye, forsikret selgeren at den ville gjenta hvert ord den hørte. En uke senere, kom fru Olsen tilbake med papegøyen og klagde på at den ikke gjentok et eneste ord hun hadde sagt. Men selgeren hadde ikke lovet for mye, så hvorfor pratet den ikke?

Lenke til kommentar

Jeg fikk rett på den med saltet i går kveld, så jeg påberoper meg retten til å komme med en ny en:

Tusener av oss overalt rundt dere

Vi beskytter dere alltid

Allikevel behandler dere oss dårlig.

Dere brenner oss offentlig

for å gi et godt inntrykk

Dere prøver å rette oss ut

men de fleste av oss nekter.

Når vi er døde, er dere glade

Men når vi er borte sørger dere.

Hva er vi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...