aklla Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 nei, det er ikke ferdig... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Bah. Et hus bygd av mursten må da være ferdig, ellers heter det et "halvferdig hus". Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Trenger kun en murstein for å gjøre huset ferdig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) jeg synes da det går ganske tydelig frem at det ikke er ferdig, det er ett UFERDIG hus, man trenger murstein for å bygge det ferdig ett uferdig hus, men hvor mange? edit: Zyklon: riktig neste er her: En buss sjåfør kom nedover en gate i Oslo. Han tok rett forbi et stopp skilt uten å stoppe, han tok til venstre hvor det var innkjøring forbudt og tok av til venstre mot enveiskjørt gate. Deretter tok han forbi en politibil på feil side av veien. Allikevel så brøt han ikke en eneste trafikkregel. Hvordan kunne det ha seg? Endret 31. januar 2005 av aklla Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 smart du, dette blir den nest siste for kvelden, hvis noen løser den innen 10 min Like etter at en mann hadde hoppet ut fra et fly i 2,000 meters høyde løste han ut fallskjermen sin. Når han kikket opp, så han et stort hull i hans fallskjerm. Allikevel lander han trygt uten hjelp fra andre og uten å bruke reservefallskjermen. Hvordan klarte han å overleve? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 smart du, dette blir den nest siste for kvelden, hvis noen løser den innen 10 min Like etter at en mann hadde hoppet ut fra et fly i 2,000 meters høyde løste han ut fallskjermen sin. Når han kikket opp, så han et stort hull i hans fallskjerm. Allikevel lander han trygt uten hjelp fra andre og uten å bruke reservefallskjermen. Hvordan klarte han å overleve? han landet på et fjell som var 1980 meter over havet? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 2000 meter over bakken hopper han ut.... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det er alltid et hull i midten av en fallskjerm. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 riktig dette er siste for i natt: Når fru Olsen kjøpte seg en ny papegøye, forsikret selgeren at den ville gjenta hvert ord den hørte. En uke senere, kom fru Olsen tilbake med papegøyen og klagde på at den ikke gjentok et eneste ord hun hadde sagt. Men selgeren hadde ikke lovet for mye, så hvorfor pratet den ikke? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Papegøyen var døv? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg fikk rett på den med saltet i går kveld, så jeg påberoper meg retten til å komme med en ny en: Tusener av oss overalt rundt dere Vi beskytter dere alltid Allikevel behandler dere oss dårlig. Dere brenner oss offentlig for å gi et godt inntrykk Dere prøver å rette oss ut men de fleste av oss nekter. Når vi er døde, er dere glade Men når vi er borte sørger dere. Hva er vi? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvem brenner vel hår for å gi et godt inntrykk? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvem brenner vel hår for å gi et godt inntrykk? alle gjør vel det??? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vel, hår stod som et rett svar på sida der jeg fant gåten... men jeg er ikke helt enig i det, det var et svar til der som jeg er på jakt etter Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Okei da, rett svar var trær. Finn på noe bedre, noen. Jeg måtte oversette gåten fra engelsk og, så den mistet vel sikkert litt mening. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) *fjernet av megselv* Endret 4. februar 2005 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå