j-- Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Heisann. Hadde vært gøy å se hva folk håper på at det kommer i julekalenderen på hw.no Post ønsker i denne tråden! Selv ønsker jeg meg en 73gb raptor eller ballistix ram Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ønsker 512mb SO dimm til bærbar (ddr333), eventuelt en stor god harddisk. Ellers er jeg fornøyd med det jeg har Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ekstremt billi RAM Corsair... og en 74 GB raptor!!! ville og vert godt med en 160 - 200 - 250 GB disk Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 En fin pris på denne RAM brikken fra Komplett.no Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) En Seagate Cheetah 15K.3 36.7 GB U320 SCSI-disk. Jeg har en fra før, og vil kjøre RAID Edit: lavizh, se her. Endret 9. desember 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
slackies Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Heisann. Hadde vært gøy å se hva folk håper på at det kommer i julekalenderen på hw.no Post ønsker i denne tråden! Selv ønsker jeg meg en 73gb raptor eller ballistix ram hva skal dere me den store raptordisken? er bedre å kjøpe 2 små og kjøre i raid0, som systemdisk holder det mer enn nok med tanke på plass også. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Heisann. Hadde vært gøy å se hva folk håper på at det kommer i julekalenderen på hw.no Post ønsker i denne tråden! Selv ønsker jeg meg en 73gb raptor eller ballistix ram hva skal dere me den store raptordisken? er bedre å kjøpe 2 små og kjøre i raid0, som systemdisk holder det mer enn nok med tanke på plass også. De minste Raptor-diskene er visst tregere enn 74GB-versjonen. Dessuten bråker de mer. Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ønsket meg et GT6600 eller et 6800 LE kort. Men nå trenger jeg ikke det heller lenger, håper det bare blir kjipe tilbud fremover Derimot en Raptor som påsketilbud hadde gjort seg Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 utrolig billig skjermkort eller dvd plater (har lite penger i disse tider :S Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tror nok hw.no har planlagt hele julekalenderen fram til julaften allerede. Ser akam.no har bersja på leggen og lagt ut morgendagens tilbud og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå