Gå til innhold

Angrefrist hos netshop

Anbefalte innlegg

Ga beskjed om eg ville sende noe tilbake i retur til Netshop. Fikk returordrebekreftelse like etterpå, der står det "Gyldig til 21.01.2005". Betyr det at eg har frist fram til 21.01 med å sende varen og få pengene tilbake. Trodde eg måtte sende den innen 14 dager etter eg har henta den på posten. Ikke det at eg har tenkt å drøye lenge med å sende varen men trenger da heller ikke stresse med å få den poststemplet lørdag heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, kanskje de på netshop har bomma litt, og gitt deg et returnr fordi de har trodd du har noe feil med varen..

Når det er snakk om angrerett så trenger du meg bekjent ikke noe slikt nr, det skal bare være å melde fra, og så sende ting i retur.

Men kan jo hende at netshop har en slags standardisert greie for alle former for returer.

Lenke til kommentar

Her er retur beskrivelsen i eit vedleg (måtte redigere og sette det opp punktvis) Har merket viktige detaljer med rødt. Det står jo Gyldig til: 21.01.2005, Returårsak: Angrefrist og Håndtering v/mottak: Krediteres ved mottak. Så da kan det vel ikke være tvil om at de behandler saken bare de får varen innen 21.01?

retur_bekreftelse.doc

Endret av teekay19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...