Howard Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Julekalender 2004 - dag 10 I god tradisjon teller vi ned til julehøytiden. Hver dag frem til julaften presenterer vi et juletilbud. Se hva som skjuler seg bak dagens luke! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 NEI! Slutt med sånne tulleting!. Det jeg vil ha er 512mb Ballistix ram og et adsl-modem til en kjekk pris! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 NEI!Slutt med sånne tulleting!. Det jeg vil ha er 512mb Ballistix ram og et adsl-modem til en kjekk pris! Seagate 200gb s-ata, takk! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 vakkert men ikkje FOR mye avslag da.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 helt greit det der.. en ting man gjerne kjøper når den er på tilbud.. Jeg klarer meg fint med mine svarte og røde kabler, så jeg kommer nok ikke til å benytte meg av det.. venter på høyttalere Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Nice, men passer ikke i mitt kabinett som ikke har vindu (og ikke får jeg ha eller pga damen ) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 NEI!Slutt med sånne tulleting!. Det jeg vil ha er 512mb Ballistix ram og et adsl-modem til en kjekk pris! Seagate 200gb s-ata, takk! støttes.. og ram'n da.. må ha, bare må ha.. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Nice, men passer ikke i mitt kabinett som ikke har vindu (og ikke får jeg ha eller pga damen ) Damen ja.. Jeg får ikke ha pc'n på om natten engang Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) helt greit det der.. en ting man gjerne kjøper når den er på tilbud..Jeg klarer meg fint med mine svarte og røde kabler, så jeg kommer nok ikke til å benytte meg av det.. venter på høyttalere Sjekk multicom... Edit: Haha, akkurat som i gamle dager, man fikk tjuvkike på morgendagens luke. Sjekk www.akam.no :!: :!: Edit2: Mens de som vanlig er utrolig treige på amobil Endret 9. desember 2004 av ZyberZone Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 helt greit det der.. en ting man gjerne kjøper når den er på tilbud..Jeg klarer meg fint med mine svarte og røde kabler, så jeg kommer nok ikke til å benytte meg av det.. venter på høyttalere Sjekk multicom... Edit: Haha, akkurat som i gamle dager, man fikk tjuvkike på morgendagens luke. Sjekk www.akam.no :!: :!: Edit2: Mens de som vanlig er utrolig treige på amobil Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ZzzZZzzzz kjedelig tilbud. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 bra med noe billig , etter ruineringstilbudene før denne Lenke til kommentar
wotg Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 *gjesp* Gårsdagens tilbud var det mere futt over Lenke til kommentar
jihn Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Ville heller hatt rød som hadde stått til musa ... menne bra d kommer noen litt billige tilbud og da, og er jo fint for dem som vil prøve seg for første gang å legge inn litt lys i kabinettet (som meg..) menne som sagt, vill heller prøve meg på en rød =) EDIT: Hvis d blir til at jeg gidder da, er ganske lat og hat nok med SWG og WoW som kommer snart jihn Endret 10. desember 2004 av jihn Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ikke ttopp tilbud i hw.no sin kalender, men veldig bra på komplett. Bestilte 3 stk Zen Touch AtW Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Synes slike tilbud er fine jeg. Jeg har ikke bøttevis med penger like før jul, men til slike prisen kan jeg foreta impulskjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå