Simkin Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 cd'en er brent og "lukket", hvordan forandrer jeg navnet?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Flyttet til riktig kategori. Du brenner en ny. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 er det så viktig med navnet på cden? 1: brenn ny cd 2: skriv navn oppå cden:P Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) nå mener jeg navnet på cd'en som vises når du setter inn cd'en i cd-rom'en, ikke det som står på plata med tusj.. (hvis det er noen som ikke skjønte det) brente ut all musikken igår for jeg skal formatere, og så nå att alle 12 cd'a har samme navn som maskina har.. brente dem i Nero.. skjønner ikke hvordan det har skjedd, ikke skjedd før er ikke SÅ fryktelig farlig, men tenkte hvis det hadde gått ann og forandre på navnet.. Endret 9. desember 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 vet du mente det.. men har det så mye betydning navnet på cdene? ser jo uanz oppå platene hva det er. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 brent er brent og gjort er gjort Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du kan forandre navn etterpå hvis den er brent som multisession disk. Men hvis dine cder er "lukket" som du sier, tror jeg ikke det går å forandre navn på den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå