toget Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Har kjøpt hjemmepc (HP) gjennom jobben, men er så heldig at jeg har en bra PC fra før + et nytt kabinett fra Aspire som står tomt. 3 spørsmål har jeg: ...Jeg ønsker å forbedre hjemme-pcn. Den har meget bra CPU ++ 1. Siden jeg skal bytte ut X600pro i HP'pcn med et Gainward 6600GT, bør jeg da bytte ut 340watt psu'en med en 400watt psu? 2. Bør jeg bytte ut HP dvd630 med min NEC3500? Noe bedre specs på NEC. 3. Bør SATA-disker ha SATA strømkabler? Eller er det det samme? Siden 400watt psu ikke har SATA kabler. Endret 9. desember 2004 av toget Lenke til kommentar
all right Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 1. Tror den PSU en du har nå skal virke helt fint, du kan jo se hva 12+ linja ligger på etter du har byttet Skjermkort. 2. Jeg tror ikke du trenger å bytter ut DVD brenneren viss du har en. Spørs hva du trenger og hvor mye penger du har. NEC er ett bra merke det 3. SATA disker må ha SATA strømkabler. De som brukes på PATA disker vil ikke passe på SATA disker. Men du før kjøpt overganger. Lenke til kommentar
toget Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Hei, vel min Hitachi 160 Gb SATA bruker en helt vanlig strømkabel, så da funker vel. HAr såpass mange kjøpere til pc'ene mine nå at jeg sannsynligvis bygger en helt ny selv:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå