uberhunter Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei. Jeg har netopp bestillt meg nytt skjermkort (Asus GeForce 6800GT 256MB, 8X AGP, 256BIT, DDR3) men lurer på om jeg har nok RAM til å få yte maks ut av skjermkortet mitt. Og evt. hvilke rambrikker jeg burde ha for diverse andre kort; High-end, Mainstream og Low-end.. Min pc er slik, og det er nok bare ramen jeg lurer på, tror resten er bra nok Pentium4 3.2 ghz HT 512 mb DDR 2x150 GB HD nVIDIA GeForce fx5600 256 (nåværende skjermkort) Takker for alle svar mvh. Martin Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Du får jo en meget bra PC nå og jeg tror jeg personlig ville investert i 512MB ekstra. mange av de spillene du mest sannsynlig har lyst å spille med det nye flotte skjermkortet ditt glir endel bedre med 1024MB minne Spør du noen her vil de sikkert anbefale deg dyrt overklokkingsvennlig minne, men jeg mener selv (litt avhengig av hva du har fra før) du vil klare deg helt fint med en billig 512MB PC3200 CL 2,5 TwinMos minne. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Tusen takk for svar Carnifex. Får se om jeg klarer å skrape sammen litt penger til kortet, men får se hvor fornøyd jeg blir først med mine usle 512! mvh. Martin Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 bare husk at du må ha lik ram som du har fra før ikke nødvendigvis samme merke men lik på cl mhz og gjerne størrelse pga dual ddr har du ddr3200 cl 2,5 512 mb så bør du ha like specs på den nye brikken helst i samme merke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå