christian1986 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Planene er å kjøpe en disk, som koster opp til 2000, for å ha musikk på. Den skal kobles til en bærbar pc som er et år gammel. Lite støy, samt at den er stabil er to viktige kriterier. Vil denne yte lite godt som den interne(i alle fall nesten)? Er det ellers noe jeg trenger å vite? Er takknemmelig for alle svar. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Planene er å kjøpe en disk, som koster opp til 2000, for å ha musikk på. Den skal kobles til en bærbar pc som er et år gammel. Lite støy, samt at den er stabil er to viktige kriterier. Vil denne yte lite godt som den interne(i alle fall nesten)? Er det ellers noe jeg trenger å vite? Er takknemmelig for alle svar. Anbefaler deg å kjøpe et harddisk kabinett og en disk. Dette er den billigste og mest fleksible løsningen. Har selv denne ICYBOXEN fra MPX.no i kombinasjon med en Maxtor 200BG disk. Det fungerer meget bra. Harddisken gikk konken etter 3 mnd så kanskje ikke Maxtor er det beste alternativet. Men løsningen er den beste. Hva gjelder hastighet kommer du nesten på nivå med den interne, ingen problem med å streame filmer og musikk. Anbefaler FW da dette gir best resultet i praksis, subsidiært USB 2.0 Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Det er jeg enig i, men dette er til en julegave. Den skal være uten noe form for "krøll" om du forstår. Er det en spesiell du da vil anbefale? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Lacie hos netshop.no. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er jeg enig i, men dette er til en julegave. Den skal være uten noe form for "krøll" om du forstår. Er det en spesiell du da vil anbefale? Du får se litt på http://www.storagereview.com/ for å finne ut hva som er best. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Lacie hos netshop.no. ... eller fra MPX. Her har de solgt 250GB USB2-versjonen for så lite som 1550,- Diskene er forresten meget bra. Har to av dem selv og er veldig fornøyd. (Lacie bruker forresten WDC-disker inne i kabinettene sine) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå