Gå til innhold

Lave ytelser på pc..

Anbefalte innlegg

Hei-

jeg er ikke fornøyd med min pc og dens ytelser, jeg lurte på noe jeg kunne gjøre som ikke er så alt for komplisert :roll:

jeg har bla klokket kortet mitt til 425 core og 216 memory, høyere fpr jeg fåreløpig ikke uten artifacts.

det med og klokke cpu er jeg ikke helt med i enda (det er også et alternativ)

men jeg lurte på hva annet jeg kunne gjøre for og få høyere ytelser!

bla så har ytelse sunket betydelig siden pcn var ny, før hadde jeg f eks 70-100 fps i smokebomb i counterstrrike 1.6, nå har jeg bare 30-50 !

dette er noe jeg ikke skjønner siden jeg fikk 7700 i 3mark 2001 se før og får 10500 nå.

alikvel får jeg lavere fps i cs, før hadde jeg opptil 520 fps i cs, nå bare 320 på max.

min bror f eks som har en dell pc med

p4 2.6

radeon 9700tx

512 rd ram samsung pc2700

120gb hd

dell hovedkort.

får 14000 p i 3dmark 2001 se og opptil 700 fps i cs, til og med en som har en pc med radeon 8500

xp1800+

894 ddr ram pc 2100

han får ikke så alt for mye lavere resultater i cs 3dmark osv :no::hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe er i allefall veldig galt med maskinen din, virker som "noe" ligger å bruker masse ressuser.. Slettet de midlertidlige filene i det siste? Hva med virus skjekk?

Som siste utvei burde du formatere, tror ikke du kommer så langt med å klokke cpu :no:

Lenke til kommentar

ligger kanskje litt under d j hadde forventet ;) Har du formatert??

Men siden 3Dmark 05 tester systemet ditt til det ytterste noe ikke Counter Strike gjør da. 980 poeng holder nok for å spille CS , og kanskje HL2 på lave innstilinger :yes:

hva er maskin spessifikasjonene dine?

Endret av Havon
Lenke til kommentar

Forskjellige oppdateringer fra Microsoft, fks Servicepack 2 kan senke ytelsen din i forskjellige programmer og spill, kan hende det er noe sånt som har skjedd, eller som det ble nevnt tidligere, så kan det hende du har noe spyware liggende.

Prøv en format å kjør FPS testen en gang til før du legger til alle oppdateringer fra MS. Kanskje det er det som er problemet :)

Lenke til kommentar
Eagle' date='09/12/2004 : 23:15'] Hei-

jeg er ikke fornøyd med min pc og dens ytelser, jeg lurte på noe jeg kunne gjøre som ikke er så alt for komplisert :roll:

jeg har bla klokket kortet mitt til 425 core og 216 memory, høyere fpr jeg fåreløpig ikke uten artifacts.

det med og klokke cpu er jeg ikke helt med i enda (det er også et alternativ)

men jeg lurte på hva annet jeg kunne gjøre for og få høyere ytelser!

bla så har ytelse sunket betydelig siden pcn var ny, før hadde jeg f eks 70-100 fps i smokebomb i counterstrrike 1.6, nå har jeg bare 30-50 !

dette er noe jeg ikke skjønner siden jeg fikk 7700 i 3mark 2001 se før og får 10500 nå.

alikvel får jeg lavere fps i cs, før hadde jeg opptil 520 fps i cs, nå bare 320 på max.

min bror f eks som har en dell pc med

p4 2.6

radeon 9700tx

512 rd ram samsung pc2700

120gb hd

dell hovedkort.

får 14000 p i 3dmark 2001 se og opptil 700 fps i cs, til og med en som har en pc med radeon 8500

xp1800+

894 ddr ram pc 2100

han får ikke så alt for mye lavere resultater i cs 3dmark osv :no::hmm:

sett fps_max 100, du merker ikke noe over 100, det vil si at det er ingen vits i å kjøre developer 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...