Gå til innhold

Ny sånn klappsammen Tlf

Mato

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe en sånn klappsammen/kamskjell mob til dama i jule gave og trenger litt hjelp da jeg ikke er inne på mobiler .

Funksjoner:

-Kalender: Ja

-MMS: Ja

-GPRS: Ja

-EDGE: hva er dette ? trenger man det ?

-WAP:jo da kjekt og ha sikkert

-Kalkulator: et must

-JAVA:ja

-Email klient:nei

-Spill:Ja masse vil jeg tro

Form:

-Klapp

-Vekt: totalt uvesentlig , men kjekt hvist den er liten

-Antenne: helst uten antenne , men ikke et must

-"Støt/sprut/støv-sikker": går vell for det samme

Skjerm:

Farge

-Over 65000 farger,

-Størrelse på skjerm passe stor , ikke sånn miniatyr sak som man ikke kan se noe i

-Touchscreen: nei

Pris:

Jeg har mellom 1500 og 2000 kroner til rådighet.

Med abonnementsbinding: ja nei

Hvis med abbenoment, hvilket?

må kunne bruke et telenor Djuce kontant på telefonen

Diverse:

-Merke: alt vurderes

-Kamera: Ja

-Videokamera:

-Symbian: ?

-Triband: høres bra ut

-Infrarød port:Ja

-Bluetooth:Ja , ikke et must men et +

-Minne: så mye som mulig

-Minnekort?: nei

-Polyfoniske ringetoner:Ja

-MP3: ikke et must en et fint +

-Radio:samme som på mp3

-3g(UMTS): ????

-Wlan: nei

-Batterilevetid: ikke viktig

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag?

telefonen er en albruks ting , det ringen og sms`s over en lav sko , så her bør telefonen være alsidig

sånn , håper det finnen none telefoner som tilfredsstiller disse kravene , og hvist ikke så vil jeg vite hvilken klappsammen tlf som er den beste jeg kan få for 2K , og eventuelt hvor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mindre enn 2000 kroner uten abbonementsbinding er ikke enkelt. søk litt rundt selv på mshop.no , mpx.no og andre webshops som selger telefoner uten binding, se på bilder og spesifikasjoner selv :)

kos deg! (btw: edge = ganske raskt internett, så i utgangspunktet trenger du det sikkert ikke...)

Lenke til kommentar

Hei der.

Hvis du vil ha klapp telefon til under 2000,- vil jeg anbefale Samsung X460. Hadde denne tlf en liten stund selv før dama stjelte den. En utrolig bra mobil som ser meget bra ut. Beste pris finner du her

Spesifikasjoner:

Samsung X460

img_-1266764588_0.jpg

Avansert teknologi i minimalt format.

Nye X460 kombinerer enkel, elegant design med avansert teknologi.

Slank design med innebygd antenne. Med en vekt på 75 gram og mål på 85x43x23 mm ligger den perfekt i hånden og i lommen. Den innebygde antennen bidrar selfølgelig til den runde stilrene formen.

Med 65000 farger i displayet og en veldig høy kontrast forvandler telefonen bilder, spill og MMS til kunst. I det ytre svart/hvite displayet ser du hvem som ringer uten å at du trenger å åpne telefonen.

Til X460 laster du kjapt og enkelt ned nye spill. GPRS gir rask dataoverføring. Minnet rommer 8 MB til bruk for f.eks MMS, ringetoner, spill og 1000 kontakter i telefonboken.

Menysystemet er enkelt å lære seg. Du behersker menysystemet i løpet av få minutter. Alt styres enkelt med navigeringsknappen som er sentralt plassert under skjermen. Dessuten finns det endel snarveier programmert på navigeringsknappen. Det kan ikke bli enklere.

X460 leveres med standardbatteri og reiselader. Med datakitet EasyStudio (lastes ned fra samsung.se) kan du selv legge inn nye bakgrunnsbilder, redigere telefonboken via PCn m.m. For dette trenger du datakabel (tilbehør).

Spesifikasjoner:

* Indre display: 65000 farger, 128 x 160 piksler

* Yttre skjerm: Gråtoner, 96 x 64 piksler

* MMS

* T9

* JAVA

* 40 Polytoner

* Vibrator

* GPRS klasse 10 (53,6 kbps)

* Minne: 8,2 MB

Endret av MobilNerd
Lenke til kommentar
har den ikke infrarød eller blåtann ?

Nei ser ikke slik ut. Får ikke alt for under 2000 ;) Men ellers er det en kænon mobil :thumbup:

Men hvis Ir er noe du må ha så er vel Samsung E330 ett bedre alternativ. Koster 2500,- ca. Pris finner du her.

Du kan jo også se på denne. Den har utbygd antenne men.

Eller denne :) Har Også utbygd antenne

Også utbygd antenne.

Sony Ericsson z600 har bluetooth også. Innebygd antenne har den også. Se her for pris. Synes dog ikke den er like snop som X460 en. Koster ca 2300,-

Der har du de jeg fant i ca den prisklassen du leter etter ;) Julegave til dama, like forbanna vanskelig hvert eneste år :p

Endret av MobilNerd
Lenke til kommentar

Vanskelig med både blåtann og ir til den prisen desverre. Du bør nok ta en titt på de telefonene som man har vist til over. Må man ha begge disse delene i en klapp telefon er vel Motorola V600 å anbefale. Har høstet gode kritikker fra flere steder og har en veldig bra skjerm. Tror den koster 2500 eller litt mer. Kommer ikke inn på prisguiden her på amobil nå så jeg får ikke sjekket.

EDIT: Ser ut til at prisen på den er blitt stivere nå enn den var før, så du kan vel bare glømme den nå.

-Heiper-

Endret av Heiper
Lenke til kommentar

var i går på lefdal for og kjøpe en Samsung X460 men den hadde di ikke innne :(

og så heller ingen andre intresange telefoner , stakk bort på elkjøp giganten , der var prisene mye lavere

kjøpet falt på en LG LGC1100 til 1696 , virker som en bra pris , telefonen her ikke kamera , men den har infrarød og så fulgte det med handsfree og datakabel

Lenke til kommentar

og så heller ingen andre intresange telefoner , stakk bort på elkjøp giganten , der var prisene mye lavere

kjøpet falt på en LG LGC1100 til 1696 , virker som en bra pris , telefonen her ikke kamera , men den har infrarød og så fulgte det med handsfree og datakabel

Sitter her med en LG C1100 som jeg kjøpte på Rimi mens jeg venter på 6260 og min har i hvertfall ikke Ir.

Lenke til kommentar

Sitter her med en LG C1100 som jeg kjøpte på Rimi mens jeg venter på 6260 og min har i hvertfall ikke Ir.

det sto på lappet til elkjøp at den hadde ir , og har den ikke det så skal eg klage

Lenke til kommentar

det sto på lappet til elkjøp at den hadde ir , og har den ikke det så skal eg klage

Hadde jeg vært deg hadde jeg sjekket det opp nå før jul ja. Men det følger med datakabel hvis det er no trøst :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...