Heatsink Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) satt og bladde litt i sisoftsandra, og under mainboard fant jeg "Power / AUX temprature. bare lurte på hva det var for noe og eventuelt hvor denne varme komponenten sitter. Endret 10. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 nå har jeg da tilogmed slengt opp et bilde Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kan det være stræmforsyningen? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Prøvd "HELP" i programmet da? Kanskje det står noe der hva Power/AUX Temp er for noe ... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 finner ingen "hjelp" i programmet hvor det står hva det er. kan heller ikke vlege "hva er dette". den holder seg på 147,6F samme hvilken viftehastighet psu står på så det er nok ikke der. den ligger jo under mainboard`s temprature sensores, vill kanskje trodd det var mosfet eller noe. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei, Det er tempen i PSU'en (strømforsyningen) der vises der på bildet. Ganske høg forøvrigt. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Har ikke noe med power eller aux å gjøre på MSI K8T Neo . Det er winbond chippens 3'de sensor som ikke er tilkoplet noen sensor på hovedkortet .Men winbond vil selfølgelig rapportere en bogus verdi der uansett . Men som sagt den er "ingenting" . Board temperatur er northbridge CPU er cpu neste er ubrukt winbond Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 jeg var glad da jeg så det var syar2003 som hadde svart for han er en skikkelig smarting takk da vet jeg hva det erm eller at det ikke er noe da. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hos meg er Power/AUX 120 C grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå