Skurk Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Tenkte jeg skulle fleske til med Dette HK, CPU Har tenkt å klokke meg til 2,5GHz eller no.. å da er det ram som gjelder.. Tenkte jeg skal ha PQI 1024MB Turbo hvis MSI takler denne ram'en? å da står det om 2 brikker.. holder denne eller må jeg punge ut 700,- mer å gå for denne.. Regner med at den klarer over DDR500 fint.. hadde ikke noe problem i tester 1, 2.. Eller bør jeg gå for annen ram? Endret 9. desember 2004 av Skurk Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Den PQI rammen er finfin til ditt AMD64 system, kjappe timingser og eller sprek. Kan ikke garantere deg at du vil klare DDR 500 hastighet (PC 4000), men viser testene gode resultater så er det jo ikke umulig. De testene er ofte gjort med noe høyere volt enn MSI hovedkortet du skal kjøpe kan gjøre, dette kan vel bare gi 2.85V. OCZ RAM Booster er jo ett alternativ. Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Ene testen kjørte 2.8v ja.. tror ikke det sto hva de kjørte i den andre.. Lenke til kommentar
Gone Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Denne ram'en funker fint. Tighte timings. <3 blå pene heatsinks <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå