mekanik Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Er det noen som har prøvd disse? Lurer litt på om de er noe tess. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Har brukt SmartBuy (sorte, de er kulest, det finnes andre farger også) litt over en måned nå og det er ikke noe å utsette på disse CD-R platene. De er billig og bra, og slimcase coverene gjør at du sparer plass i forhold til vanlige cd-covere. Til bare 56kr på Komplett så må jeg de er absolutt verdt pengene. Telcontar Lenke til kommentar
mekanik Skrevet 13. november 2001 Forfatter Del Skrevet 13. november 2001 Det var godt å høre, for jeg har allerede bestilt en cakebox a 50 stk. :smile: I jumped the gun! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 har bare det samme å si igrunn. gode cd-r. kan også anbefale memorexx og mrplatinum. ikke kjøp noname!! Lenke til kommentar
mekanik Skrevet 13. november 2001 Forfatter Del Skrevet 13. november 2001 noname stinker, min *litt sensitive* aopen crw2040 takler dem ikke i det hele tatt. men samme kan det være. mr.platinium har fått meget gode kritikker, og billige er dem også, tror jeg prøver dem etter SmartBuy'ene er borte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå