loqron Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 har innstalert DC++. og har lagt meg en bruker og deler 30,2 gb og lagt til huber, men når jeg skal søke etter ting som jeg skla laste ned sp finner jeg ingenting.. Noen som vet hva som er gale ?? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 har innstalert DC++. og har lagt meg en bruker og deler 30,2 gb og lagt til huber, men når jeg skal søke etter ting som jeg skla laste ned sp finner jeg ingenting.. Noen som vet hva som er gale ?? jeg hadde også dets amme problemet. Åpna porter og alt, men fikk det ikke til å fungere. sett deg i passive ved å gå inn i settings.. Eller... Prøv med active. Men da må du åpne porter i router hvis du har det. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 jeg er på passiv mode !! Men har fremdeles problemet !! Lenke til kommentar
loqron Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 fikset problemet nå. Jeg lastet ned den nye versjonen så funket det vettu !! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Pass på at dere setter inn IP'n til routern om dere bruker det, og ikke bruker IP'n til PC'n i lokalnettverket. Samt å route til riktig port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå