Schnickaschnicka Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har nå anskaffet meg en SE P900, som jeg får på lørdag. Jeg betaler 3000 kroner for [docking stasjon, 32 mb minnekort, 6 penner, lader, 2 installasjons cd'er, ekstra batteri, kvittering, garanti] Dette er bra da. Men jeg lurer på om noen hadde bilder de kunne legge ut av den, så jeg kunne se størrelsen ordentlig, menyen osv? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bra du fikk seks penner. Da kan du skrive 6-hendig. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har nå anskaffet meg en SE P900, som jeg får på lørdag. Jeg betaler 3000 kroner for [docking stasjon, 32 mb minnekort, 6 penner, lader, 2 installasjons cd'er, ekstra batteri, kvittering, garanti] Dette er bra da. Men jeg lurer på om noen hadde bilder de kunne legge ut av den, så jeg kunne se størrelsen ordentlig, menyen osv? Hehe grattis, 3000 før en standard p900 pakke er ikke så dyrt hvor gammel er den og i hvordan stand? Selv venter jeg på lønna mi (imorgen) så jeg kan betale ut min Sx1 som ligger på posten Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Har nå anskaffet meg en SE P900, som jeg får på lørdag. Jeg betaler 3000 kroner for [docking stasjon, 32 mb minnekort, 6 penner, lader, 2 installasjons cd'er, ekstra batteri, kvittering, garanti] Dette er bra da. Men jeg lurer på om noen hadde bilder de kunne legge ut av den, så jeg kunne se størrelsen ordentlig, menyen osv? Hehe grattis, 3000 før en standard p900 pakke er ikke så dyrt hvor gammel er den og i hvordan stand? Selv venter jeg på lønna mi (imorgen) så jeg kan betale ut min Sx1 som ligger på posten Får lønn selv i morgen jeg og. Den er brukt i en spesiallaget skinnveske. Er 2 mnd gammel og har ikke en eneste ripe. i FLOTTESTE stand. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kjempe flott fikk min sx1, strøøøøken, kjøpt i feb. i år. med datakabel, headsett (ettersendes),bruker manualer,cdèr,eske, 256mb minnekort for den fine summen av 1750,- inkludert porto å postoppkrav avgjift gleder meg som F**N, huff skal bli godt med lønn Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Kjempe flott fikk min sx1, strøøøøken, kjøpt i feb. i år. med datakabel, headsett (ettersendes),bruker manualer,cdèr,eske, 256mb minnekort for den fine summen av 1750,- inkludert porto å postoppkrav avgjift gleder meg som F**N, huff skal bli godt med lønn hvor mye får du da? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kjempe flott fikk min sx1, strøøøøken, kjøpt i feb. i år. med datakabel, headsett (ettersendes),bruker manualer,cdèr,eske, 256mb minnekort for den fine summen av 1750,- inkludert porto å postoppkrav avgjift gleder meg som F**N, huff skal bli godt med lønn hvor mye får du da? siden jeg har sakt opp jobben og slutter IMORGEN (jobber som hjelpegutt i et snekker firma) så jeg får alt utbetalt og det blir vell en 13000-14000 utbetalt en du? Skal foresten bynne og reise på fiske tråler i januar, det er da pengene bynner og rulle inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå