Christian_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Sitter her med en prosjektoppgave som skal leveres i morra.. men jeg finner ikke noe om østerrikets historie. vet at det ligger noe på www.storenorskeleksikon.no men jeg har ikke lisens noen som vet om andre steder jeg kan finne det? HJELP Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Store Norske Leksikon har ofte veldig mye, bra og utfyllende stoff. Nesten gang får du gjøre det på skolen, for da trenger du ikke å logge inn. Eventuelt copy/paste i Word, og send det hjem. Ellers, så har vel Caplex noe. *roter frem link* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 få med at Hitler var derfra. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 få med at Hitler var derfra. limte bilde av han på forsiden til og med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Wikipedia har litt informasjon på norsk. På engelsk finner du litt mer. Ta evt. kontakt på PM så kan jeg sakse litt fra storenorskeleksikon, vil ikke legge det ut her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå