Gå til innhold

Explorer er treigt

Anbefalte innlegg

Spilte Tony Hawk's Underground 2 og så klikka det, trykka ctrl alt delete og avslutta, men da begynte explorer å bruke 100% og prossesoren, dette har skjedd før og forrige gang bare avslutta jeg explorer og så kom det på igjen på nytt og gikk som det skulle. Prøvde det nå også men det kom ikke på nytt, så jeg trykka på ny oppgave og skrev "explorer.exe". Så kom explorer opp men nå går det helt jæ**lig treigt! nå bruker den også 100% av prossesoren og jeg får ikke brukt startmenyen, eller noe på den linjen, så for å åpne f.eks. mapper jeg har minimert må jeg trykke ctrl alt delete og åpne den derfra . PCen er også sykt treig nå... har prøvd å restarte men det funka ikke...Hvordan fikser jeg dette?

På forhånd: takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har litt vanskelig for å tro at det er virus siden det skjedde helt plutselig og jeg var ikke på internett... Har (etter mange loadinger) klart å åpne fix-it (antivirusprogram) og gjorde en quick-scan. Den fant ingenting og nå holder jeg på å scanne alt på dataen. Det som er så kjipt er at jeg ikke kommer inn på min datamaskin eller startmenyen, så jeg har bare skrivebordet og må da ta "omveier" for å komme inn på ting... :mad:

Går det ann å bytte ut explorer.exe? har en annen PC på nettverket (den jeg bruker nå) så jeg kan overføre en ny en hvis den andre kanskje er skadet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...