leffern Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Jeg fikk idag mitt nye gainward 6800Le, og jeg må si jeg er litt skuffet, jeg starta opp half life 2 og startet et map for å teste fps, etter et par sekunder så stoppa det opp, så restarta pc'n seg og laga rare lyder, så jeg måtte skru av pc'n, dra ut strøm ledninga og vente i 15 sek og putte den inn igjen. Nå tørr jeg ikke å starte opp hl2 igjen før jeg vet hva som skjedde. btw, her er hardware på pc'n min: strømfors: Thermaltake butterfly 480w hovedkort: Asus k7v600 ram: 512ddr dimm cpu: amd athlon xp 3200+ hdd: 80g 7200rpm og jeg har ikke klokka kortet... hmm Endret 9. desember 2004 av leffern Lenke til kommentar
apwr Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvilken strømforsyning har du? Har du den nyeste forceware-driveren installert? Lenke til kommentar
leffern Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 forceware? jeg lastet ned nyeste drivere fra geforce. og jeg har 480w Lenke til kommentar
apwr Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Da er det ikke strømforsyningen som lager problemer for deg, med mindre der er snakk om Q-tec. Det har vært en del problemer med første revisjon av 6800LE-kortene, så det kan hende du har vært uheldig og fått et mer eller mindre defekt kort.Prøv å start HL2 på nytt og se om problemet vedvarer. Endret 9. desember 2004 av apwr Lenke til kommentar
leffern Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 q-tec? hva er det? jeg er ikke supermann innenfor slike ting Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Last ned nye drivere fra nvidia.com og prøv igjen! Btw apwr; det står i innlegget "Thermaltake butterfly 480w" og den er vel mere enn god nok! Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Prøv også nye chipset-drivere for hovedkortet... http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=2 Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hvilket skjermkort hadde du før? "Rester" av gamle drivere kan lage trøbbel. Spesielt dersom du skifter mellom Nvidia og ATI. Kan jo prøve "drivercleaner" eller lignende. Endret 9. desember 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
leffern Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) jeg hadde geforce siluro fx5200 edit: og forresten, hl2 klikka igjen Endret 9. desember 2004 av leffern Lenke til kommentar
apwr Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Dersom du har ditt gamle FX5200-kort, prøv dette og se om HL2 fortsatt klikker. Lenke til kommentar
leffern Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) jeg har spillt mye hl2 med mitt gamle kort, og vil si teksturen var bedre der edit: kan det ha noe med hvor varmt det er? nå er det 61grader, og jeg gjør ikke på noe spesielt.... Endret 9. desember 2004 av leffern Lenke til kommentar
apwr Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jeg har spillt mye hl2 med mitt gamle kort, og vil si teksturen var bedre der edit: kan det ha noe med hvor varmt det er? nå er det 61grader, og jeg gjør ikke på noe spesielt.... Tempen var høy til idle å være, men slettes ikke så høy at skjermkortet skal svikte... Lenke til kommentar
leffern Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 det klikker enda... er det ingen pro's der ute som har det samme problemet, eller bare vet hva som skal til? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Du kan prøve med disse driverne. Via4in1 driver. Nvidia 67.03. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 PCen min frøs i spill når jeg bytta fra Nvidia til ATI. Ble bra etter å ha renska opp med "drivercleaner". Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Begynn med: 1.Installer via driveren-restart marskina. 2.avinstaller den gammle skjermkort driveren-restart. 3.Innstaller den nye skjermdriveren-restart. Lenke til kommentar
leffern Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 når jeg starter opp så kommer det: biosctl.exe og autoexec.nt passer ikke til ms-dos og windows Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 "If all else fails, reinstall Windows" Hadde reinstallert Windows på flekken om jeg var deg. Har selv 6800LE, og HL2 går flytende hos meg på 1024x768 med alt på max (uklokket). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå