Gå til innhold

Silent Heroes. Krig Norge- Sverige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei karer!

 

Artig å se at dere har fått øyne opp for modden Silent Heroes. Jeg og eyslarse har spillt modden en stund og trives godt i vår Svensk-norske klan.

 

For de av dere som er interessert så trenger vi fler nordmenn. De svenske medlemmene våre er overtallige enn sålenge, men det hadde vært gøy å få med flere nordmenn så vi kunne jekket de litt ned!

 

Det er ikke mange krav for å være med i klanen vår, men det er noen enkle forutsetninger:

 

1. Du må være minst 25

2. Du må kunne oppføre deg

3. Du må kunne spille bare for å ha det gøy

 

For mer info om klanen sjekk ut www.oldgents.com

 

Kan nevne at vi var 5 nordmenn på LAN i Stockholm for en stund siden. Miljøet i klanen er bra og det viktigste for oss er å ha det gøy!

 

Hilsen =[OG]= Hanniz

 

ofte sett: med TOW missile på god avstand eller med et helikopter 2 meter over bakken i 220 km/t. :cool:

Lenke til kommentar

Ouh... Silent Heroes er UTEN tvil den beste mod`en til BF1942.... I og med at det er så mye mer reelt enn f.eks. BFV så krever det mer av en for å bli god, men når man blir god, så er det virkelig vanskelig å bli tatt av dage....

 

Jeg var veldig aktiv i Silent Heroes sammen med Luske_Ludvig for en god stund tilbake, og synes det er good å være inne i rutinene igjen...

 

Vi har drevet på med BFVietnam helt siden det kom ut nå, men fant ut det var på tide å rocke SH igjen =)

 

 

Ikke noe å duse på..... Last ned å begynn å spill!!!

post-171-1102877785_thumb.jpg

Endret av General Lee Good
Lenke til kommentar
Fortvil ikke gutter! Det finnes klaner uten "gamling-kravet" også :p

 

Sjekk ut http://www.silentheroes.se/forum/ og under teams forum, der finner dere garantert klaner som ønsker seg yngre og mer vitale medlemmer.

 

Uansett så er dere velkommne på vår public server OG # 3 og de andre SH serverne.

 

Hva med å starte en helnorsk klan?

 

Lykke til!

joda takk :) men tror nok jeg holder meg til public i en tid framover ettersom at jeg er med i Die4all (Desert Combat Clan) som består av alle BsE DC team members som også har vært innom andre klaner :)

 

Har mye erfaring i clan livet vil jeg påstå, har vært innom TLL, (sluttet av dårlig hardware etter jul ifjor) så ble det BsE DC team, og nå siste, men største :p D4A, (alle BsE DC members gikk over fra BsE til D4A :)

 

Kommer til å være endel å spille på OG nå som jeg vet at det enda er liv i moden :p

 

cya on the Battle :D

Lenke til kommentar

Jeg å luske_ludvig har begynt egen klan nå... Men er ikke for seriøst enda, men vi har da kommet frem til at [MM] Mountain Monkeys var et passende navn.....

 

Når vi har kommet oss vel i gang med skolen nå, å har bedre tid, så kommer vi til å bli mer å mer aktive.... Vi er kun tre stk. i klanen foreløbig, men ikke tro vi er de tre dårligste... Teamwork har alt å si i dette spillet....

 

 

 

Ciao

 

 

 

 

PS tenker å spille i dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...