Gå til innhold

usb mhz innstilling?

Shortyboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bjorn,

Hvordan mus har du?

Dette skal funke på de fleste optiske mus utenom, trådløse mus og msi 4.0(den er låst til 100hz). Vet ikke hvorfor microsoft har gjort dette men. jeg synes det er helt latterlig.

Noen fungerer også helt fint med 1000hz. Men når du setter opp hz på usbporten så må du huske på at du bruker mer av cpu`en din når du beveger musa rundt.

Så hvis du har en litt dårlig pc bør du holde deg unna dette. :tease:

Lenke til kommentar

xlnz,

Har Benq M107. Ikke høyeste kvalitet akkurat men fikk et veldig bra tilbud på denne :p

Merker at denne ikke er av beste kvalitet i spill.

Har forresten et problem med at musa slutter å svare et lite øyeblikk i blant. Rett etterpå hører jeg windows lyden med at usb utstyr er koblet fra og så lyden for at det blir koblet til.

Lenke til kommentar

Oioi, forsiktig med det der, jeg satt Intelli 3.0 musa mi på 500hz (vell og merke ikke mhz som d står i posten, 1mhz = 1.000.000hz) men det måtte jeg ta vekk med en gang pga det spiste cpu kraft var langt over 60% til tider !! mange andre som hadde det problemet, greit nokk at jeg har en amd xp 1800+ men er det virkelig verdt å redusere cpu kapasitet for en forskjell som virkelig ikke er sååå stor.. du merker det uten tvil men i mine øyne er det langt i fra verdt det..

Lenke til kommentar

ok da er det gjort. merket det egentlig ikke. eller kanskje. vet ikke helt.

uansett,husk å erstatte i begge folderene ellers så stopper musen opp.(tro meg;) )

satt den på 250mhz fra den zippen med fixene som jeg lastet ned.Takk til Deuz for produksjonen av dem:)

Shorty

ps: hvorfor må dette gjøres i safe mode?

Lenke til kommentar
dette funker bare med trådmus?

regner med det siden hastigheten går mye mellom mus sensor og ikke mus usbport.

har egentlig ikke peiling da men :no:

funket vertfall med razer chamelion... cool. satt den på 256... noen med asus a7n8x og samme mus som har satt den til 500 mhz?

Shorty

Lenke til kommentar
ok da er det gjort. merket det egentlig ikke. eller kanskje. vet ikke helt.

uansett,husk å erstatte i begge folderene ellers så stopper musen opp.(tro meg;) )

satt den på 250mhz fra den zippen med fixene som jeg lastet ned.Takk til Deuz for produksjonen av dem:)

Shorty

ps: hvorfor må dette gjøres i safe mode?

Værsågo :) Et lite N.B med denne tweaken, er at det blir mer cpu load, men ikke noe å bekymre seg over. Kan anbefale å prøve ut 500 hz :thumbup:

Angående at det må gjøres i safe mode, så er jeg ikke helt sikker, men har en forbindelse med at det kan skape et problem hvis Win henter info fra fila mens den blir overskrevet...

Nå er det ikke jeg som laget tweaken, men RaZiel

Bare leste meg til det og laget en pakke+ kort guide ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...