chma Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Har dette kabinettet, I&S EYE910BB (http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EYE910BB). Gi meg noen tips til hva fancy jeg kan gjøre med det, lakering, plexi etc. mvh en fantasiløs person....:wink: Lenke til kommentar
chma Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 har lurt på å ha plexi på dvden og i kab rett over slik at jeg ser den, men vet ikke om dette lager noe vibrasjonstøy, er allergisk mot støy;) Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg har tenkt på nesten det samme, skal ha plexi øverst i kabbet, og plexi på hdd`en så jeg ser "platene" inni Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hva med å skyte på kabinettet? Får noen heftige merker på den måten! Pumpehagle kan anbefales ! Lenke til kommentar
aslak Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 23:00, MrA| skrev:Hva med å skyte på kabinettet? Får noen heftige merker på den måten! Pumpehagle kan anbefales ! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 :smile: ja da blir det ihvertfall bra lufting. Hva med å motivlakkere den? Mange tøffe ting man kan gjøre. Ha plexi og en masse figurer inni, satt opp som en skags verden. Det er tøft med en liten smurf figur som henger i lydkortet fks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå