Ninja Panda Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jau, lillebroren min på 8 år oppdaget den fantastiske FPS verdene på PC sist uke..eneste problemet er at musa er altfor stor å bruke. Erfaringer med smårollinger? t.i.a. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 gutten er for ung til å sitte inne å spille FPS spill, han burde være ute å leke Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det finnes mange små muser, du kan jo se på muser beregnet for laptoper Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 UT MED HAN! Ikkje introduser han til dataverden via FPS spel, værste du kan gjere. Vis han programmer, vis han kva du kan gjere med bilder i PS eller korleis lage websider, spel erfaring får han ingen nytte for. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 lol alle negative kommentarer. Tror jeg spilte for første gang da jeg var ca 9 år. Men enda mer lol han gamle fyren på et lan som bruker ha med seg sin sønn. Litt usikker på hvor gammel gutten er. under 10 iallefall. Vært på tg og de. Værste er at gutten er brukbar i cs. Sikkert bedre nå. Lenge siden jeg har vært på lan hjemme Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Spillerfaring blir mer og mer nyttig... bare se hvor stort turneringer for CS osv har blitt...noen av de amerikanske gutta jeg spiller med,vant 10.000 dollar i en Call of Duty konk der borte... ikke at det forsørger dem resten av livet...men proffe gamere kommer det bare til å bli flere av...vent å se Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er mange små mus: *Mx310 *Razer Viper *TerraTech Mystify Viper Og veldig mange laptop-mus Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Selv sitter jeg med en MX300 og den vil nok passe helt ok til han. Er liten for mitt vedkommende(24år) men jeg liker de små til gaming Gå for MX310 du, om MX300 ikke finnes lengre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå