john_craz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ja jeg lurer på om msn messenger er sosialt????????? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Spørs vell litt hvem du snakker med og slik? Hvis du bare sitter der og spiller fotball mania (eller ett annet forferdelig ensformig spill) med en du ikke kjenner fra Costa Rica kan man ikke kalle det sosialt. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 DEt finner du vel ut av sjøl.. Det er jo en måte å snakke med folk. man snakker jo med folk man ikke møter så ofte, så, ja. Sosialt er det vel til en viss grad. Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg syns ikke det er sosialt i forhold til personlig kontakt med mennesker.greit nok at du kan ha kontakt med både webkamera og tasting..Men det blir ikke det samme som ¨normal¨sosialisering! Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 litt wannabe?? MSN er ikke sosialt... da sitter du på rommet ditt å glanar på skjermen og skriver... Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 spørs hva man deffinerer som sosialt.. jeg vil si at det ikke er A-sosialt, men heller ikke sosialt.. man sitter jo bare å glaner på en skjerm, og skriver, men man kommuniserer jo med venner da.. blir sånn mellomting mellom a-sos og sos Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg vil si det er en fin måte å sosialiesere seg med venner man ikke ser så ofte. Jeg bruker f.eks MSN kun for å snakke med folk jeg kjenner helt andre steder i landet. Lokale venner har man mobil og film-kvelder for Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg syns det på en måte er ganske sosialt. Fordi man kommuniserer med mennesker. Man vet at det er en person "i andre enden". Og man kan lære seg å snakke på forskjellige måter, siden hver person har sin egen måte å fortelle ting på osv Det er min mening iallfall da Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) MSN er sosialt når det er etter klokka 21.00 på kvelden. FØR klokka ni er det trist, for da BØR den lengste meldinga du sender på MSN være: - "Yo, er du hjemme nå?" * "Ja, kom bort en tur da!" Så slenger du deg på moppa og er sosial et par timer Endret 9. desember 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Er også litt trist om du må i seng 21:00 MSN er vel mer sosialt enn å IKKE bruke MSN. Men det er teit å bruke det for å snakke med vennene dine hvis du allikevel har muligheten til å finne på noe sammen. Endret 9. desember 2004 av pZion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå