~Alex~ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hei jeg lastet ned .avi film her om dagen og nå skal jeg åpne den, men jeg har bare lastet ned 110mb av 239mb. Jeg kan spille den av i DivX player,men da loader den lenge og jeg kan ikke spole eller "hoppe" i filmen. Jeg lurer på om det finnes noe codec/eller spiller som gjør at jeg kan spole selvom jeg ikke har lastet ned hele filmen. Takk Endret 9. desember 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 *trampe sint og lure på om noen kan hjelpe, jeg var mitt i filmen og kom borti spole og da restarter filmen. SÅ nå må jeg se alt på nytt ved mindre noen kan hjelpe.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 har du prøvd noen andre programmer å prøve å spille av i da? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Mener VLC har denne muligheten. Husker ikke. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Mener VLC har denne muligheten. Husker ikke. VLC spiller av "Uferdige" filmer uten problem, og ja, du kan spole. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 VLC er løsninga på alle videoproblemer. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Denne hører ikke hjemme her. Ettersom du har relativt stor fartstid på forumet blir den ikke flyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg