The man! Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Halo og MOHAA har sinnsvakt bra musikk. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Musikken til Jedi knight Galactic Battlegrounds X-wing Alliance Rogue Squadron osv.... SW musikken er det beste som finnes på både film og i spill. Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 22:39, El_PoLLa skrev:c&c1 sangene! stemning Enig... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 C&C eier i skallen og... Baldurs Gate 2 musikken i menyen er genial... for ikke å snakke om BG1... Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Bare hyggelig, det er mye i den fila som ikke er så veldig bra, men hvis du er ute etter noe spessielt er det stor sansynlighet for at det er med der... Dere burde høre på Redneck Rampage - My Babys all liquored up... Dritkul, står absolut i stil til spillet!!! Forøvrig så liker jeg musikken til amped på xbox, går egentlig utifra at det ikke er musikk laget spesielt til amped, det er jo mer vanlig "proff" pop/rock. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 åh, herregud så mye bra det var i den playlisten! synd det var skikkelig lusen bitrate, men pytt.. man kan ikke få i pose og sekk. *høre på ufo:eu-musikken* ellers syns jeg musikken til Alice er skikkelig knas (chris vrenna, tidligere NiN) .. det er ikke uten grunn musikken har kommet ut på egen cd. "Chris Vrenna's soundtrack to the American McGee's Alice video game is fittingly twisted. Sounds created with toy instruments and percussion, music boxes, clocks, doors, and sampled female voices (including Jack Off Jill singer Jessicka) are manipulated into nightmarish soundscapes. A harpsichord and a clock ticking over a bed of rhythmic effects invoke a sense of Victorian horror, while also playing off of modern motifs. Fans of the game and connoisseurs of dark and spooky music will be delighted by Vrenna's surreal score." med andre ord, mat for mons. :smile: Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 "Dere burde høre på Redneck Rampage - My Babys all liquored up" - Beat Farmers...hvis jeg husker rett. Mye redneck musikk fra den kanten, hehe :smile: Ellers så må man ikke glemme musikken til Ultima-serien. Stones er jo en klassiker. Andre spill med bra musikk er Gabriel Knight 1, Tie-Fighter og Monkey Island-serien. Lenke til kommentar
Johan Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Fallout seriene har exstremt god ambient musikk. Vet noen hvem som har laget den? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Flashback-kanalen i GTA3. The 80's 4eva dude ;D *ta på seg en rosa genser og mekke seg en hockeysveis ala MacGyver og danse sånn som George Michael dansa i Wham!* ;D Lenke til kommentar
mbst Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Burde vel si noe fra et PC-spill, men intromusikken til Metal Gear Solid 2 er vanvittig bra!! Laget av Harry Gregson-Williams, dette er en kar med bra fotfeste i filmmusikk-industrien. Komponerte blant annet musikken til The Rock. For de av dere som ikke har hørt den, kan den sikkert lastes ned. Dette heter den: harry gregson-williams - 01 - metal gear solid main theme :smile: Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 er forøvrig enig i at Gabriel Knight har god musikk. En annen klassiker som slo meg i dag var "Beneath a steel sky". Om det er et spill som det bør lages re-make av er det dette. Genial historie og musikk. Lenke til kommentar
theblade Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Musikken til GTA3 er enkel å "rippe" fra spillet,har laget meg forskjellige cder med de ulike kanalene.Brukte vel og merke P2 utgaven. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 starcraft sangene er konge stemning. Lenke til kommentar
Kjetil J Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg har et meget godt forhold til musikk, og har spilt mye variert i 8 år. Har godt gehør, og spiller da mye av musikken på pianoet rett fra øret. (skryyyyt) Og som "musiker" synes jeg at GTA3-musikken er absolutt genial. De har virkelig klart å lage så mye tøff og variert (personlig synes jeg at Flashback er den "tøffeste" kanalen, synes det er artig med åttitallsmusikk) Lenke til kommentar
cerium Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 doom quake quake2 zelda & warcraft2 er for mye bra og forskjellig musikk til å kåre en absolutt beste :razz: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Spill med bra musikk i; GTA3 Quake II Carmageddon Carmageddon II: Carpocalypse Now! Monkey Island Dave Mirra's Freestyle BMX ...og litt ymse... Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg må si at musikken til quake 1 er noe av det beste, men litt anderledes og veldig bra er også musikken til Forbidden Forest og The way of the exploding fist. Lenke til kommentar
Protector Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Red Heat ... Amiga versjon vent litt.. når jeg tenker meg om så hadde de fleste spillene på amigaen frakk og fet musikk! ikke minst turrican.. ahh ja turrican II og impossamole hadde fet intro sound, lemmings hadde masse frakk in-game musikk og til og med cubulus! for å ikke glemme jumping jackson! er faktisk ikke så mye bra i nyere spill enn det det var før.. bare carmageddon som er bra faktisk! og et spill til.. Chrono trigger på snes rokka!! zeldaIII må tilføyes og! Settlers2 er sånn halveigs.. midi musikken er frakkere enn cd musikken Lenke til kommentar
Protector Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 HVORDAN KUNNE JEG GLEMME GOLDEN AXE monkey island 1 2 3 4 simon the sorcerer heimdall (intro og in-game) heimdall2 goldeneye (n64) Megaman 2 (nes) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå