Frohman Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Sett dette her eller http://www.megagames.com/news/html/patches...d1918v150.shtml Battlefield 1918, er dette det første spillet eller er 1942 det ??? Noen som kjenner til spillet???? Er ny i battlefield spillene Edit: Det kan ikke være akkurat nytt, når de gir ut patcher Endret 15. desember 2004 av Larzemannen Lenke til kommentar
eught Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det står jo på den siden hva det er; det er en mod til BF1942. Altså nye kjøretøy, våpen, folk og brett som er satt i 1918, som bruker BF1942-motoren. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er en 1.v.k mod til bf1942 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Det er en gratis mod til Battlefield, akkurat som Desert Combat. Nesten ingen spiller den modden. Akkurat nå er det bare en tysk server som det er folk på: 1918 ngz-server.de BF 1.61|504ms|213.202.206.75:14567 Hvis du vil teste en Battlefield1942 mod, anbefaler jeg: Silent Heroes. Krig. Norge- Sverige. Link: Silent Heroes. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Synes Silent Heroes ikke var noe kult, jeg. Når man fløy heli-ene så man jo fanken meg ingen ting! Panelet er satt alt for høyt! Men ellers så tyder jo modden på å være god, hva er det som er nyeste patch? Tror jeg ikke gadd å oppdatere mer enn til 1.3 Litt arti med Konsum da Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Siste versjon er 0.48. Det er lettere å se ut av helikopteret nå. Fallskjermen er borte, sånn at du faktisk må lande helikopteret. Det er en utfordring for enkelte. En annen tøff detalj med helikoptrene, er at halen kan skytes av. --> Rotasjon. Dette kopteret er også nytt siden 0.3 versjonen. Tiger Dette helikopteret er heftig. Det finnes blant annet på Svinesund brettet. En god pilot, i et sånt heikopter, lager mye tull for tanks som skal over Svinesundsbroen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Det står jo på den siden hva det er; det er en mod til BF1942. Altså nye kjøretøy, våpen, folk og brett som er satt i 1918, som bruker BF1942-motoren. Ok, så bare på bildene ! Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er en gratis mod til Battlefield, akkurat som Desert Combat. Nesten ingen spiller den modden. Akkurat nå er det bare en tysk server som det er folk på: 1918 ngz-server.de BF 1.61|504ms|213.202.206.75:14567 Hvis du vil teste en Battlefield1942 mod, anbefaler jeg: Silent Heroes. Krig. Norge- Sverige. Link: Silent Heroes. Det er ikke utrolig mange som spiller, men det blir stadig fler Kan som regel alltid finne noen som spiller, selv om fler og fler bruker private servere... Personlig synes jeg 1918 er mye bedre enn både SH og 1942, da jeg liker utfordringen med bl.a. single-action rifles. Men igjen, siden det er et (forholdsvis) lite community, det er mange som er veldig gode som kan gjøre det litt kjedelig for nybegynnere... Den offisielle engelske versjonen til moden kan du finne her... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Siden tråden er løst ber jeg moderator om stenge! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvorfor i allverden skal man stenge tråden selv om problemet er løst - andre som har tilsvarende problemer skulle ha muligheten til å fortsette på en tråd istedenfor å starte en ny tråd om samme emnet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå