trulsta Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei! Jeg driver å kikker etter et kamera jeg skal ønske meg til jul. Det blir for det meste fest og begivenhetsbilder, men jeg vil likevel ha så god bildekvalitet som mulig. Størrelse er og viktig for meg. Det skal koste mellom 2-3000kr Jeg har ikke god peiling, men jeg fant fram til disse to? Er de å anbfale, eller bør jeg kikke på noen andre? https://prisguiden.no/produkt/20978 https://prisguiden.no/produkt/20468 -takk Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei, for å få noe respons på denne bør du poste en kommentar (velg "Report") til moderatorene og be dem flytte den til forum "Digitale kamera", da tipper jeg du får kvalifisert hjelp. Sorry - kan ikke hjelpe deg med mer enn dette! Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 F***, posta feil :| :| Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Begge er sikkert gode kameraer i den pris klassen, mne se på anbefalinger... casio har rykter for å være veldigt gode... Fin skjærm... la meg merke når eg prøvde eit ... :-) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei,for å få noe respons på denne bør du poste en kommentar (velg "Report") til moderatorene og be dem flytte den til forum "Digitale kamera", da tipper jeg du får kvalifisert hjelp. Sorry - kan ikke hjelpe deg med mer enn dette! Utføres Lenke til kommentar
humla Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Forrige mju var solid, men langsom. De gode øyeblikkene forsvant mens den tenkte seg om... "To catch the moment" er viktig på fest og begivenheter. Les testene på AKAM godt, bl.a om "skudd-hastighet" når du trykker påknappen. Det er helt utrolig hva disse folkene har av kunnskaper og evne til å formidle dem. Casio'n er kanskje akkurat de nødvendige millimetrene tynnere til å passe i alle brystlommen ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 For best bildekvalitet bør du ikke velge noen av disse to. Se heller på Nikon Coolpix 4200/5200. Meget god optikk og bildekvalitet, raske på "avtrekkeren" og grei batterikapasitet. Canon Ixus 40 er også bra, er mindre og har stor skjerm. Mju-mini kameraet er slaktet i de fleste tester, og får kritikk for en støymengde som fører til at bildene ikke er gode i A4 utskrifter. Casio kameraene er også plaget av mer støy enn f.eks Nikon og Canon sine kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå