ELR Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har en liten tanke, noe som kunne vært morsomt å prøve. Tenk å ta ut alle vifter fra en datamaskin, isolere deler som er bevegelige og fulle hele kabinettet med sement. Ville det være mulig å starte maskinen etterpå? Er snakk om hurtigtørkende sement. P.S. Har en gammel 386 som jeg tenkte å kjøre eksperimentet på. Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 tror nok det blir varmt... Lenke til kommentar
ELR Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Ja det var det, vi satt og grublet litt på det, og håpet at det ville gå greit en liten stund i alle fall... Hvis eksperimentet blir gjennomført så skal jeg legge ut bilder. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 vannkjøling på alt!! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 god idè.. sette på vannkjøling, og bare plassere et lite rør til tanken som påfyllingsnippel eller noe Lenke til kommentar
jingt Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Den blir veldig tung da Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Den blir veldig tung da ikke den beste PC'en å ta med seg på LAN nei... Lenke til kommentar
ELR Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Vannkjøling er en ide, men litt av poenget er å se m sementen klarer å lede vekk varme nok til at vi får startet maskinen... Kanskje sette på en hjemmemekka kjøleribbe på cpu, bare for å få god overflate mellom sement og cpu. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg ville ikke følt meg trygg på at sementen fjernet all varmen :/ Jeg ville hatt vannkjøling i først, og så kjørt sementen i. *Latesomomjegharmestpeiling* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå