john_craz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei Hvis jeg skal modde et gammelt kort... har liggende et her. Så lurer jeg på en liten ting. Hvor mye vekt er det forsvarlig å ha på et kort? Eller hvor mye kan jeg ha? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bør helst utsette kortet for minst mulig vekt. Alt hardware bør utsettet for minst mulig. Kan jeg få spørre hvorfor du vil vite dette? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bør helst utsette kortet for minst mulig vekt. Alt hardware bør utsettet for minst mulig. Kan jeg få spørre hvorfor du vil vite dette? Kaaaaaan det hende at han skal sette på en monsterribbe á la gammeldags OK.no-modding? Vil være nærliggende å tro noe slikt... Og; du kan fint ha 500gram iallefall uten at kortet kneler, bare husk å fest den evt. HSFen/blokka ordentlig i alle hullene du klarer og gjerne lag en festebrakett til kortet fra kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå