Gå til innhold

skjermkort til 2 - 3 k

IHASBOOK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og viss eg skulle hatt Ati så ville jeg hatt dette ATI

ER 300 kr dyrere men det ville jeg helt klart betalt viss eg hadde 3000... det er konge meir ytelse.

Jeg er uenig med deg her. Jeg vil påstå at 6800GT er hakket bedre enn X800Pro. Når det i tillegg koster 300 mindre syns jeg ikke det skal være mye tvil om hva som er det beste kjøpet.

Lenke til kommentar
nja, det vil jeg ikke si! x800pro vivo er vel om ikke like bra så litt bedre.

også fordi det har moddepotensiale!!

men jeg veit ikke om det er mye bedre at det er verdt 300,- mer!

Hvor henter du dette fra? Jeg tenker ikke på det med moddepotensialet, men på det med at x800pro er litt bedre ...

Lenke til kommentar

Jeg har søkt, og på anandtech er det i alle fall to relevante tester.

I den første synes kortene å yte helt likt i HL2, og i den andre virker det som om GF6800GT er fra litt til mye bedre i alt annet enn Sims 2.

(1) http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2278&p=11

(2) http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2277

Ut fra dette ville jeg kjøpt 6800GT. Hvis jeg ikke bare spiller Sims 2.

Men det kan selvsagt hende at jeg har lest testene feil, eller at det finnes andre tester som sier noe annet.

Lenke til kommentar
søk litt du! firefoxen min er fucka så bokmerkene sletter seg selv! det var link til en fra megagames her om dagen. husker ikke hvem som hadde testa da. å det var i hl2

Det kortet som ble linket til (ATI) var jo ikke Vivo, og har da ingenting å stille opp med ytelsesmessig under 1280x1024.. Rikgnok uten særlig eyecandy, men alikevel. Det mangler 4 pipelines GT har vet du..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...