Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Ble litt overrasket da lærerne sa vi måtte ha en hjemmeside klar med alle rapportene i løpet av skoleåret, så eg satt sammen en liten sak med hjelp av Mambo. Trenger litt feedback om feil, bugs og slikt som jeg ikke har oppdaget. Hva synes dere om layouten? Noe elementært som mangler? Og bør jeg legge ut rapportene på forsiden, slik som når du er pålogget, eller droppe det? Opprettet en egen bruker for HW-folket Brukerid: hardware Passord: hardware Takker.... edit:liten feil der gitt edit: Glemte å oppgi link http://psykolefse.jorgis.com/school Endret 9. desember 2004 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Nå er ikke jeg så veldig proff, men jeg kan vel si litt om designet: - Fin header. - Fine og ikke alt for skarpe farger for øynene. - Kanskje litt rotete? Alt i alt en fin side, som sagt er jeg ikke proff, men jeg har nå prøvd Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Skjønner ikke helt jeg... EDIT: Ser ikke noen link... EDIT2: Der ja... Endret 9. desember 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Takker, litt stolt av headeren, selv om den er en rip-off fra orginalt theme Rotete? Hadde du giddet å presisere litt? edit: sorry, glemte link alt for mye lekser Endret 9. desember 2004 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Rotete er kanskje ikke rette ordet, nei bare glem det du Men en fin side altså, kan ikke så mye om koding at jeg skal si noe på det, men stå på Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Kan ikke så mye om koding eg heller, derfor eg bruker mambo Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Behagelige, fine farger. Kanskje litt sterk oransje farge på linkene? Men føler at all navigering og slikt er presset inn til høyre. Syns det krasjer litt med å ha to kolonner på samme side Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 veldig enig, når du har to kolonner slik bør de være på hver sin side. Sleng menyen over på venstre, det vil nok bli pent! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ikke så værst designmessig, men litt rotete med de forskjellige menyene. Prøv å organiser dem mer symmetrisk. Dessuten, hvorfor blande engelsk og norsk så til de grader? Aner jeg ferdig layout fra et eller annet nettsted? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Fin side, men har noen få ting Ikke midtstill voten og ville ikke hatt svart bakgrunn der med søkinga. Jeg ville til og med kanskje la menyen og det(Da mener jeg hele greia) bytte plass med der voten er. Føler at det blir mest riktig. Det var mine meninger Ellers en pen side. Endret 9. desember 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Siden var helt grei den. Men er det ikke meningen at man skal lage en egen side? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ok. La meg se om jeg skjønner dette; Du har ikke skrevet koden selv, du har ikke laget designet selv, men allikevel lurer du på hva folk synes om siden din. Hva vil du egentlig vite? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg vil vite hva som er gale med designet/oppsettet av siden no, slik at jeg kan endre dette. Er ikke jeg som har laget siden eller designet (borsett fra header), det er Mambo, på samme måte som phpnuke... Det med menyen var ikke dumt, skal se om eg får fikset det. Og når det gjelder norsk/engelsk, er det en blanding fordi language-filen er engelsk, ikke norsk. Kan sikkert få ordnet dette og Takker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå