ZombieBobie Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Noen som har prøvd å bruke f.eks. Yeong Yang sin Cube-Case som vanlig kabinett (og ikke til server som det er ment for). Det må jo være helt ypperlig for vannavkjølingen min samt mitt lille støydempingsprosjekt. Skulle tro en kunne klare seg med kun 120mm vifter samt den enorme mengden 5.25" plasser er jo genialt for støydemping av harddisker. Det er riktignok ganske dyrt, men chipsetviften min røyk i går og PSU'en min sliter så da har jeg en ..uh..god? grunn til å gjøre litt forandringer. Noen som har erfaringer? Er det forholdsvis bra til å holde på lyd? Noen som har prøvd å kle det med støydempingsmatter innvendig? Evt. noen som kan si hvor lett det er å finne plasser til radiator etc? Det virker strengt tatt som et helt genialt kabinett. Bedre enn å ha pumpen og radiatoren stående utenfor kabinettet slik jeg har nå hvertfall..hehe Link for de som lurer på hva jeg snakker om: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet883.htm Evt. om noen vet om noen andre slike kabinetter. Er jo mye mer genialt å ha et kabinett på størrelse med en subwoofer enn det tårnet jeg har nå. Litt lettere å plassere..hehe -ZB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå