South_Bridge Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jess jess... jaja, jeg VET. Finnes allerede en julegave-tråd der ute. men denne er motsatt, hva har du TENKT(eller allerede kjøpt kanskje) å gi vekk til diverse folk. Tenkte da på kjære mor og far, søsken og familie... venner og eventuelt en dame for de som vet hva det er. post i vei, hva du har tenkte og prisklasse du baserer deg på er en fin bil å poste :!: Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Jeg tenkte å gi min mor en kasse øl, min far 3 forskjellige slips (lysegrønt, rosa og lilla). Min bror vil jeg gi en kupong for evig tilgang til tomat juice og min tante vil jeg gi en vedkubbe. Samt resten av gjengen får hver sin bit koks. Endret 9. desember 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Min mamma skal få rabatthefte på møre og romsdals fylkesbåtane.. Bare å kose seg med svele og kaffe heile overfarta til redusert pris! woow Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Pleier som regel å kjøpte det støggeste jeg kommer over til søskenbarnet. Skal kjøpe crowbar til en kompis (Han spiller mye HL). Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 DVD-spelar til søstra, mikrobølgeovn til mor, og CD/DVD til kameratar. =) Føler meg gavmild i år. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Blir stort sett cd/dvd til kamerater. Til meg selv har jeg kjøpt en sub til annlegget mitt som jeg tenkte å skru sammen i løpet av ferien Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ingen anelse. Slikt skal ordnes opp i den 22. desember. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dorullnisser til alle. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 - Signert Spetakkel-CD/Singel/ting og en sånn kortholder-sak til min søster. - Pappa brukte mange tusen penger på en gitar-greie nettopp. Så han sa at vi ikke skulle bruke så masse på han. Det blir vel til en CD eller to, eventuelt en musikk-DVD. - Blir sikkert noe kaffe, eller kjøkken-utstyr til mamma, hvis hun ikke ønsker seg noe spesielt. Til venner og venniner har jeg ingen anelse om hva jeg skal kjøpe, men hadde tenkt å få noe skikkelig til dem i år, ikke bare kjipe ting (CDer er faktisk kjipt å få, selv om det er av ufattelig gode artister). Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Eg er ganske gavmild i år... Diverse CD'er til folk... og noen selvlagde bilder kanskje? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Eldsteungen min får en transformers av meg (selveste Optimus Prime) Så kan jeg gjenoppleve barndommen min Har sagt til han at jeg ønsker meg en transformers også, så jeg kan alltids håpe Og hvem sier at man er gammal når man er 25..... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dotten: Drit i Transformers, det er Technics Lego som er gøy Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dotten: Drit i Transformers, det er Technics Lego som er gøy Den uttalelsen skal jeg heller unnskylde deg for ettersom du er av en ung årsmodell I min tid var det tre ting som hersket. He-Man, G.I. Joe og sist men ikke minst Transformers. Det finnes ingenting over, ingenting ved siden Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dorullnisser til alle. Endelig en som har forstått det! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Dotten: Drit i Transformers, det er Technics Lego som er gøy Den uttalelsen skal jeg heller unnskylde deg for ettersom du er av en ung årsmodell I min tid var det tre ting som hersket. He-Man, G.I. Joe og sist men ikke minst Transformers. Det finnes ingenting over, ingenting ved siden G.I.Joe og Transformers, det var tider det! må vel snart komme meg til noen butikker og kjøpe gaver.... Endret 10. desember 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Vodka til bror. et eller annet jeg finner i hyllende på rema til lillebror. cd til mor regner jeg med. så er det vel ingen fler siden jeg gidder ikke gi til venner (spesielt ikke gutta) da måtte det i så fall vert 2 poser mel eller no annet teit no Endret 10. desember 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 CD til søster, CD til mor, minnepenn-sak til far. Fint å kunne gjøre unna julehandelen på nettet. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 CD til søster, CD til mor, minnepenn-sak til far. Fint å kunne gjøre unna julehandelen på nettet. Slik minnepenn-sak som du kaller det er jo en genial julegave. Folk har bruk for det uansett om de eier egen pc eller ikke Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Håndklær og biffebestikk til mor og far (de ønsket seg visstnok det) Kaffe og noe annet til besteforeldre (de har alt, umulig å kjøpe noe) En bok + en Disneyklassiker på dvd til venninne En IQ-Puzzle til en kompis Flybillett til en meget god venn En billedbok til gudbarnet mitt Har bror og tre gode venner igjen å finne ut gave til. Vanskelig! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Selv vurderer jeg rosa boxere med lekre elger eller lignende til kammeratene mine, de blir sikkert begeistret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå