Liestöl Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg spiller egentlig skrekkelig mye Så nå har jeg tenkt å kjøpe litt pro utstyr. Jeg tenker meg en mx 510 hadde vert bra. Er den til å anbefale for meg? Jeg går ikke for en mx1000 pga. den er tråløs. Veit ikke kos det er mad batterier, men hvis det er sånn jeg trur det er så er det innebyggt, og det blir heilt håpløst for meg. Men hvis mx 510 er best så hva er best musematte til den? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Vil anbefale den her, og denne musematten. Det er tilbud på musen idag, så hvis du vil satse på den bør du bestille nå. Hvis du lurer på hvem som er best av Razer Diamondback og MX510 kan du lese litt på forumet. Er sikkert 50 inlegg om det der. Lenke til kommentar
molsen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Den nye razeren virker som et sikkert valg, iallfall ut ifra testen her på hw. Men da vil jeg bare stille et lite spørsmål, for jeg sikler også på denne musa av den grunn at jeg ikke liker det trinnløse hjulet på min nåværende mus. Er razer-musa sitt rullehjul med trinn? Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 jeg har http://www.overclockers.com.au/article.php?id=160018 Er det mx og dei andre veldig mye bedre. Leser litt om musa mi nå. Den er fått veldig gode kritikker da. 2003 da. Jeg synes musa mi er drit god egentlig, men så har jeg heller aldrig prøvd andre optiske Det med negativ aks. Hvis jeg beveger den fort så får jeg det, men så fort beveger jeg heller aldrig musa pga. at jeg har vist ein enorm sens, eller alle andre synes det. Dei klarer rett og slett ikke spille på min maskin ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå