acon Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hei!! Jeg har nettopp fått min nye WB CL1557... Har installert HL2 og CSS, men når jeg skal start programmene begynner meskinen å jobbe i et par minutt, mens ingenting skjer.... så blir alt som normalt igjen Hva kan være galt, drivere eller noe slikt?? EDIT: Kan legge til at vanlig CS 1.6 fungere kjempefint Endret 9. desember 2004 av acon Lenke til kommentar
acon Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 ingen som vett Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Høres ut som noe driver-tull ja... Prøvd med de nyeste skjermkort-driverne? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har du DirectX 9 installert? DX9c er nyeste- Lenke til kommentar
acer82 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Ta en titt her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=328869 Kanskje dette kan hjelpe deg! Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) leste ikke hele den linken som ble postet over meg, så beklager viss problemet ble løst der. Men jeg leste for en tid tilbake at autorisasjonen til HL2 kan bli vrang om du bruker DVD leser/brenner og ikke en ren DVD leser, så mulig dette er problemet. Bruker selv leser/brenner uten problem, men det kan være verdt å sjekke opp i. Endret 10. desember 2004 av squabbish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå