kverna Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Ble bra det. kanskje litt tjukk plate? takker. Platen jeg egentlig skulle bruke er nesten dobbelt så tykk Men tror denne passer bedre Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 elsker bare å lese bra workloggs (dette er en av dem) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 najs... hvordan skal fronten være? noen skisser? lag en kjapp en i paint Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 takker for tilbakemeldiger alexern: har faktisk ikke bestemt meg, må få alt inn i huset først.. må vite hvordan radiatoren kommer før jeg kan lage hull. men det kommer noe utskjæring av alu. der, det er hvertfall sikkert Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ser jo snasent ut det der! Er spent på hvordan du skal få plass til alt rukkelet som du nødvendigvis må ha inn der? Men det får vi vel se, etterhvert! Kutgw! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 *Kutgw* ???huh??? hva skal det bety? Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Keep Up The Good Work Lenke til kommentar
alexern Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 ahhh.... funky... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 takker! det blir nok ikke mange cm2 til overs, etter all hw'en er inne og vannkjølinga Lenke til kommentar
flabben Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 oooo, fancy-shit dette. Keep up the good moddin' Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nais....men hvoffo itte lage heile djitten i spon når du æ så gøtt i gæng istanfør bærre fjontn(snakker jo seff egentlig bokmål, men kjedet meg og kunne simpelthen ikke dy meg :!: ) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 tror egentlig det vil bli mer tungvint enn hva det gjør for utseende.. så holder meg til fronten jeg Lenke til kommentar
perstian Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 bra bra bra bra bra bra bra!!! *gledesegtilupdate* Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ser fint ut dette ja! Men jeg har søkt litt rundt omkring, men kan ikke finne EN ENESTE slot-in DVD spiller, eller brenner. Hvor fant du din? KEEP UT THE GODD WORK! Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 drit bra!! dette blir bra. men hvor har du tenkt til og plassere strømforsyningen? bare noe jeg stusset litt på-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå