tilfeldignavn Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei. Jeg har en laptop med en carepqa avtale. Det vil si at hvis det er noen problem med pc`en , så skal de komme innen to dager og hente den. Det er det min carepaq avtale går ut på. Men Compaq hadde glemt dette, feil i systemet, så nå har det gått 4 dager.. Har snakket med de, og de kommer i løpet av en dag, altså fem dager istendenfor to.. Kan jeg be om en slags "kompensasjon", elller er dette for frekt? Takk for svar! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har du lidd noe pga dette? En kompensasjon vil jo utbetales utifra hvor mye du har lidd pga dette. Med mindre du er direktør i Statoil eller lignende så er det vel neppe mer enn en utepils å hente her, men seff det er ikke frekt å spørre om de har noen policy på dette. Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Det eneste er at jeg har følt meg "nødt" till å befinne meg i leiligheten, og ordnet meg fri til å møte de som skal hente pc`en . Dette selvsagt innen rekkevidde på ca. 5 min.. Lenke til kommentar
Wintel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Slik jeg ser det, har du betalt for en tjeneste du ikke har fått, og du bør således få tilbake pengene denne tjenesten kostet... Wintel Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Ja, føler det sann jeg òg. Alternativt er jo en vare (påskjønnelse) fra HP Compaq. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå