audhage Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei Jeg leter etter en DVD-spiller (til stua) som koster mellom 500 og 1200kr! Kom gjerne med forslag! Det som er å foretrekke er bildekvaliteten da jeg ikke har et godt hjemmekinoanlegg! Takker for svar! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Asono dvdx70 http://asono.com/no/go/i/27/m/prod/cid/4/pid/29 Har den selv og er meeeeget fornøyd Lenke til kommentar
audhage Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Takker Zyklon! Ingen flere som vil komme med forslag da? Lenke til kommentar
HomerJay Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kan skyte inn at jeg har den samme Asono-spilleren som Zyklon viser til, og jeg er IKKE fornøyd. Ikke imponert over bildekvaliteten. Dessuten er det en IRRITERRENDE bug at det ofte kommer dansk undertekst på filmene selv om man velger norsk. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 *bump* Noen anbefalinger? Trenger det virkelig! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 http://www.hifiklubben.com/no/produkter/hj...ler.htm?id=4685 Hakket over prisklassen du beskriver, men har den selv og kan ikke si meg annet en veldig fornøyd. Tror den er verd de ekstra hundrelappene. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Om jeg velger den NAD spilleren! Vet noen hvordan jeg kobler den til stereoanlegget slik at jeg kan bruke den som cdspiller OG DVD spiller? Takker for svar! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Hvor mye poeng er det med en sonefri DVD-spiller? Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det kan være greit å ha den sonefri hvis du kjøper filmer i utlandet f.eks... Er vel greit å ha en spiller uten begrensninger på flest mulig områder Lenke til kommentar
Paperboy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Er bildekvaliteten og hva den støtter viktig, så kjøp Pioneer, vinner alt av tester i hifi blader, og spiller nesten alt, f.eks dv-470. Har Divx, xvid osv i tillegg. Koster 1400,-, men har 108 mhz/12 bit bilde dac... Ikke så mange andre som har dette i den prisklassen. Overgår det meste bildemessig opp mot 2-3000...! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Er bildekvaliteten og hva den støtter viktig, så kjøp Pioneer, vinner alt av tester i hifi blader, og spiller nesten alt, f.eks dv-470. Har Divx, xvid osv i tillegg. Koster 1400,-, men har 108 mhz/12 bit bilde dac... Ikke så mange andre som har dette i den prisklassen. Overgår det meste bildemessig opp mot 2-3000...! Takk Lenke til kommentar
audhage Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Ble en Cambridge ettellerannet! Førnøyd hittil. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå